vrijdag 13 april 2012

Flying

Hallo allemaal, welkom nieuwe volgers. Ik ben blij dat jullie mijn blog hebben gevonden.
Vandaag heb ik een heerlijk dagje gefreubeld met mijn scrapmaatje Yvonne. Ik heb een workshop gegeven: het inkleuren met Distress Inkt. Het was een gezellige bedoeling. Veel tips zijn er gegeven. Resultaten mochten er zijn. Fijn om de techniek over te dragen. Het was gezellig!!
Dit kaartje heb ik van de week gemaakt en wil ik graag aan jullie laten zien:


                                               
Op dit kaartje heb ik de volgende materialen gebruikt:
Distress Inkt: Tattered Rose, Vintage Photo, Fired Brick,Seedles Preserves, Iced Spruce en Scattered Straw
Twinkling H2O's: Snapdragon
Deze mooie ballerina is natuurlijk Tilda
Mooie stanzen van MD, Magnolia en Tim Holtz
Papier is van Magnolia
Kralenketting
Wondgaasje
Bling bling steentjes
Stickles

 Wat vinden jullie ervan?

Ik wens jullie een fijn weekend en veel freubel plezier!



Wild Orchid challenge#46: Things with wings
stampsfun-creativity#94: butterflies
doyoustackup#67: bling/ glitter
magnoliastamplovers: butterflies
creataliciouschallenges: butterflie and some flowers

66 opmerkingen:

  1. Wat een schitterend kaartje, Annette.
    Prachtige details.

    Ik wens je een goed weekend.
    Groetjes, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou ik vind het zoals gewoonlijk weer een super mooi kaartje geworden.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Getsiederrie wat een onwijs mooi kaartje weer meis !! Keigaafffff !!! Liefs, xoxo, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wauw wauw, eigenlijk weet ik niet meer te zeggen!!! WAUW!
    Wat is ze weer mooi ingekleurd zeg echt prachtig die plooien!!!!
    En de kleuren combi vind ook al zo mooi echt WAUW!!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldig mooi kaartje en wat heb je Tilda schitterend ingekleurd. Groetjes en alvast een fijn weekend, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Annette

    Ik heb een super leuke dag gehad en heb weer veel van je geleerd. Je kaarten zijn bijzonder mooi. Echte kunstwerken.
    Bedankt voor de workshop. Ik ga er verder mee aan de slag.
    Ik zie je binnenkort.

    groetjes van Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hé leuk een reactie van je op mijn blog! Het was inderdaad super vandaag!
      xoxo Annette

      Verwijderen
  7. GEWELDIG weer, ik kan niet anders zeggen!!!!!!Schitterend gedaan meis, helemaal top!
    Liefs Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw wat een prachtige creatie. En wat heb je Tilda super mooi ingekleurd zeg!

    Groetjes Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is weer een plaatje Annette, ik bewonder je om je creaties deze zijn altijd geweldig om te bekijken groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi kaartje!
    En wat blijft het een mooie stans om te gebruiken.

    Lieve groetjes Noriko
    norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Annette,

    Nou, ik vind hem heel erg mooi geworden! Ik ben altijd dol op je bloemen en vlinders. Er is altijd zoveel te zien op jou creaties! Prachtig...

    X Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schattige kaart weer Annette.
    Groetjes Eve

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Annette,
    het is weer een mooi kaartje en hele leuke details.
    Het is een plaatje.

    fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi, lief kaartje! En weer zo mooi afgewerkt, net een schilderijtje!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het is weer een prachtig kaartje geworden Anette, mooie kleuren gebruikt leuke stempel erg mooi ingekleurd.
    Leuk details op je kaart helemaal toppie.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat heb je dit weer super gedaan Annette! Heel mooi hoor!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gorgeous and so sweet card,love the image and the colours are so pretty and cute,I love this card.
    Fabulous work:)
    Wish you a wonderful weekend,Hugs Merethe

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een beauty is het weer Annete en dat jurkje is wel weer zo gaaf ingekleurd (en de bloemen, vlinder etc, bewerkt)helemaal top!!!

    Fijn weekend, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw Annette, wat is dit weer een mooie kaart! Prachtige details erop.
    Heel erg leuk om naar te kijken.

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Nou, ik vind em prachtig. Zo mooi hoe je al die 'luchtigheid' erin hebt gekregen. (ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel...)Je hele kaartje 'danst'. Heel mooi gedaan.
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een liefie, hartstikke mooi kaartje!
    Fijn weekend, gr-x-jes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauww Annette, wat een beauty weer! Jou kaartjes zijn een feest om naar te kijken en wat is Tilda prachtig ingekleurd!! Helemaal super! Kan er naar blijven kijken.
    Wens je ook nog een heel fijn weekend toe.
    Liefs Kizzy

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Het is een plaatje en erg mooi ingekleurd.
    groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Such pretty card, I love your Tilda and the flower embellishments.

    Thanks for joining us at the Pretty Little Ribbon Shop challenge.

    Sarah x

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Super kaartje Annette en met zulke mooie details.

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Love all the tiny datails

    kitten - DYSU team

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een prachtig kaartje Annette !!
    Super lief stempeltje en prachtig papier heb je gebruikt.
    Fijn weekend.
    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wauw, wat is dit weer een gave kaart en wat een prachtige kleuren! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een mooi kaartje zeg, geweldig!!!!! Er is zoveel moois op te zien, super!!!
    Fijn weekend!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een prachtige kaart. Ik vind de Magnolia bloemetjes zo leuk!
    Hartelijke groet, Willy.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. WAUW ! Mooie kaart en super ingekleurd. Leuk dat je een workshopje hebt gegeven.... Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi Annette

    Wauw, wat een mooie kaart weer, en zo mooi ingekleurd vooral de jurk met al die plooitjes. Ik kan er naar blijven kijken.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een super kaart met veel leuke details.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hoi Annette,

    Wat een geweldig kaartje weer, vooral die plooien zijn prachtig, ben er wel een beetje jaloers op want dat lukt mij niet.

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een plaatje is dit zeg!! Wat heb je het jurkje prachtig ingekleurd zeg, helemaal super! Vind de blonde haren ook mooi, heb gelijk ff gekeken welke kleuren je hier voor gebruikt. Ken alleen de 'seedless preserves' niet, ga ik ff opzoeken :) De bloemen vind ik trouwens ook geweldig zeg. Leuke ideeen allemaal.
    Geniet van je weekend en tot gauw,

    Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Prachtig kaartje weer!
    Tilda is echt supermooi ingekleurd seg, wauw!
    Erg mooi ook hoe je de stansjes er zo leuk bij hebt gecombineerd!

    Een echt plaatje ;)

    Veel Liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wow this is stunning Annette an absolutely gorgeous card xx

    BeantwoordenVerwijderen
  38. tjee....jij laat nu ook zo mooie kaart zien.
    prachtig in die kleuren en die tierelantijntjes erbij.
    heel mooi.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wauw wat een super mooie kaart!! Prachtig details en Tilda is geweldig gekleurd. Wat een mooie kleur, ik heb die kleur distress inkt nog nooit gezien of heb je het gemixt? groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  40. mooie kaart zeg! prachtige details allemaal
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat een schattig kaartje Annette.
    Echt een lieverdje.
    Heb verder een fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  42. wat een plaatje is dit zeg! wauw!

    groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Hallo Annette,wat een prachtig kaartje,het doet erg fragiel,voorjaarsachtig aan.Ik kan er naar blijven kijken.Lief hoor,groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  44. WOW Annette wat een prachtige kaart, mooie kleur papier,schattige stempel en ook prachtige versiert. Mijn complimenten hoor.

    Groetjes Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Hoi hoi Annette,
    wat een mooi rose kaartje heb je gemaakt!
    Met prachtige accessoires!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Super! Een hele mooie kaart met prachtige details.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  47. wat is ze mooi zeg... en prachtig ingekleurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Hi sweetie this is just gorgeous, I love the colours you have chosen, fabulous, thanks for joining us at WOC this time hugs Pops x x

    BeantwoordenVerwijderen
  49. wat een super mooi kaart heb je gemaakt mooie kleuren top!
    groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Wat een geweldige kaart met een mooie
    kleurcombinatie.
    groetjes Bennarda (Ballie)

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Wat een schitterende kaart, en wat een lieve kleurtjes heel erg mooi gekleurd ook, liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Super weer je kaart mooi ingekleurd ook en gave details ook.
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Beautiful! The image is so sweet and all the delicate details are perfect with it. Thanks for joining us at DYSU.

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Annette, alles op je kaartje past zo mooi bij de danseres, zelfs het parelsnoertje danst mee. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen, zo natuurlijk allemaal. Heel erg mooi weer! Groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Hoi Annette,

    Prachtig is deze kaart. Aan de ene kant erg fijntjes qua kleur en aan de andere kant lekker speels, erg leuk hoe je de kralenketting hebt verwerkt.

    gr Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Erg mooi kaartje!
    Lieve kleurtjes.
    Fijne avond nog.
    Groetjes Mieke'S

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Wow, dit is schitterend! Wat een geweldige kaart!!
    Sorry dat ik een poosje niet langs kwam!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Wat een snoes van een kaart. Mooi gedaan ook. Ik heb vandaag van Ilse les gehad in distressen. Vind het echt een leuke techniek en ga mij daar zeker nog meer in verdiepen.

    Liefs, Lieb

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Gorgeous card with fab flowers and butterfly, many thanks for sharing with Creatalicious Challenges.

    Warm hugs
    Maarit

    BeantwoordenVerwijderen
  60. oh wow, this is beautiful! thanks for joining us at 7 kids challenge this week!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek en een reactie vind ik super leuk en waardeer ik enorm!
Grtz.Annette