dinsdag 27 maart 2012

Een paas easel kaartje

Hallo allemaal,
Een tijdje geleden heb ik gewonnen op het Magnolia Challenge blog en nu mag ik Gastdesigner zijn bij de volgende challenge.  Het nieuwe onderwerp is Pasen. Erg leuk en een uitdaging om te doen, omdat ik voor Pasen eigenlijk nooit kaarten maak. Vandaag is het zover en hebben ze mijn kaartje op hun blog gezet en kan ik de kaart dus ook eindelijk aan jullie laten zien.
Het is een easelkaartje geworden. Het zijn 3 paaseieren die los van elkaar van verschillend papier zijn gemaakt.


Op dit kaartje heb ik de volgende materialen gebruikt:
Distress Inkt: Antique Linen, Tattered Rose, Worn Lipstick, Vintage Photo en Walnut Stain
Twinkling H2O's : Apple Blossom, Nutmeg, Burnt Umber en Rain Forest
Derwent Coloursoft C010
Ik heb alle narcisjes uitgesneden en los met kit in het mandje geplakt
De krokusjes links onder op de kaart zijn zelfgemaakt: een koop bloem heb ik ingeknipt tot het midden en daarna .opgerold en vastgezet met kit-> je krijgt nu samen met de sprietjes een krokusje. Helemaal leuk in deze tijd van het jaar,toch?!
Tilda heb ik in plaats van een kroon oren gegeven. Je mist dan wat haren en die heb ik van een andere Tilda gestempeld. De oren zijn 3d op het stempelafdrukje gezet.
Zo heb je ineens toch weer een nieuw Paas afdrukje van Magnolia.

Verder is het aangekleed met diverse stanzen, naaimachine stiksels en wondgaasje

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden en ik vond het een eer om Gastdesigner te mogen zijn.

Fijne avond en tot de volgende keer!

xoxo Annette


Dit kaartje doet mee aan de volgende challenge:

47 opmerkingen:

  1. Het is een prachtig geheel Annette liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje en je krokusjes zijn echt wel knap gedaan, je moet er maar opkomen!!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke paaskaart, goed bedacht met de krokusjes, zien er ook heel leuk uit.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Pracht kaart Annette met zulke mooie details. Super.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart is het weer geworden1
    Leuk, die krokusjes!
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Annette,
    Wat een geweldige creatie, er is zo veel te zien en wat een leuke ideeën heb je er op los gelaten!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend kaartje geworden. Prachtig met al die details en leuke bloemen. Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldige kaart heb je gemaakt, er valt heel wat op te zien, schitterende details, ik vind de kleurtjes ook heel mooi!!.

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  9. owwww wat keigaaf Annette, leuk die tulpjes als details. Ik vind het een toppertje. Liefs,xoxo, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is het een leuk kaartje geworden.
    Leuke kleine details , lekker vrolijk.
    Groetjes, Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Annette,

    het is een geweldige kaart! Wat mooi zeg en al die details. Het eierrandje op de voorgrond! Je blijft er echt even stil naar kijken.
    En leuk zeg: gastdesigner!
    Grotjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hij is erg leuk, vind je zelf gemaakte krokussen helemaal toppie!!! Een gezellige avond, Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauwwww Annette, je kaartje is echt prachtig, vind je stempel zo leuk gedaan, een heel leuk idee, zo heb je weer een compleet andere stempel. Je details maken alles weer mooi af, super!
    En wat een eer!! Van harte gefeliciteerd, je gastdesigner spot is helemaal verdiend.
    Liefs Kizzy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterend is dit, wauw wat veel mooie details! Die krokussen zijn geweldig!! Vind ook zo leuk hoe je dat met het afdrukje hebt gedaan! Echt een toppertje!!

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuk kaartje! Lekker vrolijk en mooie details.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het is een kunstwerk met een echte voorjaarstuin, beeldschoon!!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat prachtig gedaan. Die krokussen zijn helemaal super.Schitterend kunstwerkje!
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super leuke paaskaart! Die krokusjes zijn helemaal te gek!
    groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie kaart is dit zeg en dan die bloemen!
    Gr.Eve

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige kaart, Annette!

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een schitterende kaart Annette, prachtig gedaan met de bloemen enz.
    Het is een plaatje.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Schitterende kaart er is zoveel om te zien ook leuk gedaan met die bloemen.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat een super leuke kaart waar veel op te zien is in zachte kleurtjes.
    groetjes van an

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een kunstwerk Annette!
    Er is zoveel op te zien, een groot compliment waard!

    Groetjes, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Super leuk en mooi kaartje. Erg origineel deze paas Tilda.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Annette,

    Ik zag dat je volger van mijn blog bent geworden. Dus (nieuwsgierig als ik ben) ben ik meteen op de jouwe gaan kijken. En wat zie ik : allemaal supermooie kaartjes met mijn favoriete stempels van Magnolia.
    Dus meteen jouw blog aan mijn lijst toegevoegd. En zo zien we elkaar vast nog regelmatig hier op het www.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  27. wat leuk dat je gastdesigner mag zijn, je kaart is prachtig.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Schitterend gemaakt, ik vind je krokussen erg mooi en Tilda met haar nieuwe oren, eigenlijk vind ik alles mooi.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  29. wat een prachtig paaskaartje. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wow, wat een supermooi kaartje.

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een vrolijke paaskaart is het geworden!! Erg leuk ook met het randje gras en de grappige eieren zo! Leuk! Lekker frisse kleuren, helemaal goed!!
    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  32. prachtige kaart. er zit een hele voorstelling in.
    dat vind ik wel heel erg mooi.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een schitterende paaskaart Annette! Heel mooi gedaan ook met het randje gras en zulke lieve kleuren.

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een prachtig mooi paaskaartje Annette.
    Echt schitterend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Nou dit is weer zo'n echte Annette-kaart vol met fantastische ideeën! Wat een geweldig mooi kaartje, ik maak nooit paaskaarten, maar zou er bijna zin in krijgen er ook een te maken, zó mooi vind ik 'm! Groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hij is geweldig wat een super kaart.
    Leuk ook gedaan zo die krokusjes. Heel erg knap
    Nog gefeliciteerd dat je gast designer bent geworden. En terecht het is een pronk stuk ook de tekst vind ik helemaal geweldig.

    Liefs, Lieb

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hoi hoi Annette,
    wat is er veel te zien op deze creatie!
    Zo leuk hoe je die voorjaarsbloempjes hebt verwerkt!
    groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een prachtige kaart!
    De krokussen zijn wel heel erg mooi.
    Wat een goed idéé!
    Groetjes Mieke'S

    BeantwoordenVerwijderen
  39. wat een geweldig mooie paaskaart heb je gemaakt!
    groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen
  40. oh helemaal leuk dit joh, echt heel erg mooi geworden!
    Fijne zondag hé en laat je niet beet nemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. This is just stunning! Love you how turned this Tilda into a easter Tilda by giving her some bunny ears! I definately will keep this in mind! And the card itself is so beautiful too, full of wonderful details...


    Thanks for joining us at MDUC this week and happy easter to you!

    Hugs
    Kathrin aka Kruemel

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek en een reactie vind ik super leuk en waardeer ik enorm!
Grtz.Annette