vrijdag 31 januari 2014

Februari challenge op Facebook

Hoi allemaal,

Vandaag is de nieuwe challenge bekend gemaakt bij 't Scraphuis via Facebook!

De challenge is:

Maak een easelkaart in de vorm van een hart:-)

Wat een leuke challenge met Valentijnsdag voor de boeg. Dan zijn er hartjes genoeg in de lucht.

Mijn bijdrage als DT-lid is deze geworden:
Nu ik denk wel dat er genoeg hartjes op zitten en ik ben blij dat deze challenge iets gemakkelijker is dan die van Januari. 

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Op deze kaart heb ik gebruikt:
Tilda with dot bow
Silicone mal van ModPodge: randje waar Tilda op ligt en de bloemen hoekrand
Randmal van Memorybox: Cherish Border Deze heb ik meerdere keren gestanst en langs de rand van het hart geplakt
De veer is van klei gemaakt en is een molds die via een lidmaatschap maandelijks wordt afgeleverd bij mijn aanstaande schoondochter (en ik mag ze gebruiken yes)
De paarse lavendel komt van het tuincentrum
Plakparels
Het hart die de basis van de kaart vormt heb ik gestanst gekregen en geen idee welk merk het is (maar wel super)
Taart randje in de vorm van een hart
Bloemen

Ik hoop dat jullie allemaal weer gezellig meedoen op FB!
https://www.facebook.com/#!/groups/674538302564524/


Tot ziens aldaar!

xoxo Annette

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx



12 opmerkingen:

  1. Mooie kaart.Leuk model.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er heel mooi uit.
    Wat heb je er veel op bewerkt prachtig geheel
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw Annette, dat is weer een super voorbeeldkaart!. Prachtig zeg!
    Al die hartjes! heel mooie kleuren gebruikt en de details, die veer vooral zijn erg mooi!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo supermooi weer Annette, wat heb je dit schitterend gemaakt.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie harten kaart! Prachtig gemaakt met mooie details en in mijn favoriete kleuren! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend!
    Een fijne avond, Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Annette,
    daar ben ik weer, was je niet vergeten hoor :) maar soms zit het mee en soms zit het tegen......
    Maar wat heb je weer bijzonder mooie creaties gemaakt.
    Weer even genieten op je blog!!
    Liefs, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig mooie easel-hartenkaart! Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek en een reactie vind ik super leuk en waardeer ik enorm!
Grtz.Annette