dinsdag 17 juni 2014

Bella with Dahlia's

Hoi Allemaal,

Gezellig dat jullie weer een kijkje komen nemen!

Vandaag laat ik jullie een kaartje zien met dat schattige olifantje!


Op dit kaartje heb ik gebruikt:
Wild Rose Studio's olifantje Bella with Dahlia's
Het DP papier heb ik gemaakt met Panpastels en de stempels van Noor design
Wat een mooi kleur medium is dat!
Magnolia viewmaster
Taart randje 
Craft Emotions Botanical tags
Veertjes

Dat was het weer voor vandaag! Fijne dag!

En tot de volgende keer!





8 opmerkingen:

  1. Wat een beeldige kaart en de achtergrond is ook mooi met die grunge motieven! super mooi ingekleurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart, Annette.
    Leuk die detailfoto erbij, de laagjes en mooie details zijn daarop goed te zien.
    Nog een fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Annette heel mooi gemaakt en het olifantjes is zo lief.groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje, Annette.

    Liefs, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superb card, love the colors, and so fab design !
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart mooie kleurencombi en een schattige digi
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende kaart.Mooie kleuren.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Annette,
    wat heb je een enig kaartje gemaakt zeg! Het olifantje is natuurlijk superlief! Mooi de gesso langs de randjes..
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek en een reactie vind ik super leuk en waardeer ik enorm!
Grtz.Annette