maandag 23 maart 2015

Swinging!

Hallo allemaal,

Vandaag een berichtje van mij. 
Ik heb voor jullie van de Zodiac collection 2014 Virgo Tilda omgetoverd tot Tilda die lekker aan het schommelen is.
Een stukje hout is de schommel geworden. 



Ik heb haar ingekleurd met Sennelier:

Donker bruin: 435
Midden buin: 202
Jurkje: 566/344
Huid: 252/619,  en 202
Wangen: 689


Verder heb ik op het kaartje gebruikt:
DP Studiolight PP 14
Mallen van Magnolia Doohickey vol.4
waaronder: -waar de schommel aan bevestigd is: deel van het uithangbord.
-bloemetjes, 
- blaadjes
-schep
De vlinderrand is van Memorybox
Magnolia Doohickey Tag
houten vogelkooitje
Spellbinders mal achter Tilda
Taartrandje


Zo dat was het weer vandaag!

Tot een volgende keer!


6 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoek en een reactie vind ik super leuk en waardeer ik enorm!
Grtz.Annette