donderdag 5 november 2015

Friends:)

Hoi Allemaal,

Vandaag wil ik jullie laten zien dat je Sennelier ook kunt gebruiken op zwart papier. Tot nu toe heb ik alleen geschilderd op wit papier en er nooit aan gedacht om het op zwart te proberen. Maar jullie zien het: het is mogelijk.

Ik heb een stempel van IndigoBlu: 'Blazing Popppies' genomen en deze dus met witte stempelinkt in de hoeken op zwart papier gestempeld.
Deze ingekleurd met geel: 517, 566
en groen: 815
Ik heb een ronde uit gestansd met Coluzzle en daar de  tekst van Kaisercraft Friendship Sentiments in gestempeld, dus dat is eigenlijk stempelen op de kraftkaart.
De vlinder is van Artemio en ingekleurd met Sennelier in dezelfde kleuren als de kaart.

Hopelijk heb ik jullie inspiratie kunnen geven en tot de volgende keer!





2 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoek en een reactie vind ik super leuk en waardeer ik enorm!
Grtz.Annette