maandag 6 juni 2016

Happy Birthday!


Hallo allemaal,

Een tijdje geleden had ik meegedaan aan de challenge van Paradise of Magnolia.
Met mijn kaartje heb ik toen gewonnen waardoor ik Gastdesigner mocht zijn.
Vandaag is het zover dat ik mijn kaartje kan laten zien, deze is ook te zien bij Paradise of Magnolia.
Ingekleurd met Sennelier:
Bruin: 435
Achtergrond: 703,
Groen: 8117/899
Grijs: 709
Winsor &Newton:
Cobalt Turquoise
Raw Umber
 Natuurlijk allerlei DooHickeys laten zien op deze Easelkaart.
Door de splitpennen blijft de kaart staan. De Happy Birthday is van de Wibra (al wel een tijdje geleden)
Ook zie je een gipsen ornamentje.

Hopelijk geef ik jullie weer inspiratie voor jullie kaarten?!
Veel plezier met maken!

lieve groetjes Annette

4 opmerkingen:

  1. Fantastisch mooi kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dat super mooi kaartje
    Groetjes lida

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart zeg! De kleuren heb je mooi gekozen vind ik.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek en een reactie vind ik super leuk en waardeer ik enorm!
Grtz.Annette