maandag 4 december 2017

gastdesigner voor SCRA@P


Hoi allemaal, 

Het is lang geleden dat ik iets op mijn blog gezet heb, maar Jolanda van Noor&Zo heeft me gevraagd om gastdesigner te zijn voor Scr@p. Dat is natuurlijk heel erg leuk en heeft me doen besluiten mijn blog weer eens uit het stof te halen. 
Even wennen weer om een bericht te maken, maar het is net als fietsen. Je verleert het niet snel. Haha. 

Ik heb een layout gemaakt met allemaal SCR@P spulletjes.
De layout zal ik eerst laten zien en daarna zal ik proberen te vertellen hoe ik hem gemaakt heb.


Het gaat om het afscheid van een heel dierbaar iemand. Deze foto vind ik persoonlijk de mooiste die ik die dag heb genomen.

Ik ben begonnen met het stikken van de lijnen. Niet wetend wat ik ermee zou doen. In mijn envelop zat deze foto en op één of andere manier zou ik deze gaan gebruiken. Dat voelde goed. 

Over de stiklijnen smeer ik gesso met colorshine van Heidi Swapp.
Het papier van Noor!Design uit de serie December to Remember 6011/0547 heb ik uitgekozen en daar dus de kleur van Heidi Swapp colorshine bij gezocht.

Over en onder de droog geworden gesso stempel ik stempels van clearstamps Sending Love 6410/0330. 

Uit het papier snij ik de ster een deel los om hem tussen de twee lagen papier onder de foto te plaatsen. Ik stans het woordje LOVE uit zwart papier met mijn stansmachine en plak deze op de ster. Het teveel aan papier wat eronder zit en ik toch niet kan zien gebruik ik voor het stansen van een vlinder van Crafty Cocktail -Butterfly-6004/0010. Deze stempel ik met Distress Oxide  Abandoned Coral en maak het af met een zwart pen randje. De stiklijnen trek ik door op het papier met de ster (zie foto hierboven)


Mijn blik wordt getrokken naar de pijlen van Stencilkit Beautiful6002/0914. Ja, die ga ik gebruiken om van de stiklijnen schietende pijlen te maken met als idee dat ze naar de hemel gaan. 


Een paar 'xxxxx' om kusjes mee te sturen. 


Nog wat 'Small Talk' van Tim Holtz. En als allerlaatste mogen er nog wat spetters op om het geheel af te maken. Dat worden groene (Heidi Swapp Seafoam) en zwarte spetters. 

Het was ontzettend fijn om deze layout te maken als herinnering. 

En bedankt Jolanda voor deze kans als Gastdesigner.

Hopelijk vonden jullie mijn berichtje gezellig om te lezen en kan ik jullie ermee inspireren!

lieve groetjes, Annette

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek en een reactie vind ik super leuk en waardeer ik enorm!
Grtz.Annette