donderdag 22 februari 2018

Bloghop Sweet Cutie


Hallo allemaal,

Wat gezellig dat jullie bij mij zijn gekomen.
Kijk eens wat een super leuke SCR@P en Mixed Up artikelen er deze maand uit zijn bij Noor! Design.

foto van Jolanda Bergmans.
Er is een bloghop gaande dus we vragen je: doe gezellig mee. Iedereen van het Noor design team is aan de slag gegaan met een deel van de nieuwe spulletjes. En dat laten we graag aan jullie zien om jullie te inspireren!

Ik heb voor jullie een layout gemaakt van 30x30cm:

Op deze layout ben ik eens niet begonnen met een wit vel. Toen ik dit Noor!design papier 6011/0534 zag  was ik meteen verkocht. Vooral het warme oranje gaf me meteen het idee om daarmee te gaan werken. De scrapbooking stencils 6002/0855 heb ik op verschillende manieren gebruikt op deze layout.


Ik heb als eerste een soort mal gemaakt van een bepaalde grootte honingraat op een los vel van ietswat dikker papier. Die heb ik gebruikt als een stencil om de zwarte modeling paste op het achtergrond vel te zetten (zie deels hierboven achter de laagjes).



Als tweede heb ik een kleiner honingraat getekend en uitgesneden uit een los vel en gebruikt als mal.
Als eerste heb ik met een sponsje oranje Distress oxide in het eigen gemaakte stencil kleur aangebracht. Zie hierboven. Met een een honingraat stencil van Memorybox die ik nog had heb ik daar weer Distress oxide Faded Jeans over heen gezet. Je werkt dus in het honingraat zodat je binnen dit kader blijft. Daar omlijst met een zwarte pigment liner. Dit heb ik drie keer op verschillende plekken op deze layout gedaan.


In het pakket Noor!designpapier 6011/0539 zit een leuk kaartje met Snap Happy erop. Deze heb ik natuurlijk ook versneden in een honingraat. Een extra hartje in de lens vond ik een leuk extra detail. Ik heb nog een paar dunne honingraatjes gemaakt zie boven Snap Happy als aankleding.


Met de nieuwe cutting stans 6002/0979 heb ik uit wit papier een honingraat gestanst en gekleurd met Distress oxide Spiced Marmelade. Dat is iets wat ik vaak doe omdat het dan zo mooi past qua kleur.
Met nog wat stempels van BoBunny en washitape geel streepje, stoffen splitpennen, aankleding gegeven aan de achtergrond. Hierboven zie je meerdere honingraatjes oranje gemaakt met Distress oxide Wild Honey. Dit is gewoon 'afval" van de stans maar leuk als embellishments.
Met  de clearstamp van Kaisercraft 'Diamonds' heb ik overal lukraak met Wild Honey Distressoxide stempelafdrukjes gemaakt. Dit kun je ook gewoon over de zwarte modeling paste heen zetten. Gewoon de stempel in de hand houden en met je vinger een deel van de stempel op het papier plaatsen. Spannend leuk om te zien hoe de uitwerking hiervan is.
Als laatste heb ik met een typemachine met een lint wat bijna op is, licht grijze journaling gemaakt.
Toch maar snel zoeken op internet naar een nieuw lint haha, maar voor nu vond ik het wel mooi passen op deze layout.

Zo nu hebben jullie mijn aandeel gezien en hop dan nu gezellig mee naar Corry. Klik op haar naam en je gaat naar haar blog toe:

Judith

Monique

Marjolijn

Joyce

Annette

Corry

Hanny


Daisy

Noor!Design Blog

Wat moet je doen om mee te doen aan de bloghop?
  • Hop van 22 februari t/m 24 februari langs alle blogs en laat er een leuke reactie achter.
  • Als je overal een reactie hebt achter gelaten kom je weer terug op het Noor! design blog en laat ook hier een reactie achter dat je hebt mee gedaan.
Onder alle bloghoppers een prijs verloot. Het wordt een leuke verrassing van Noor! Design.


Heel veel plezier,

Annette


18 opmerkingen:

  1. Wauww Annette, leuke lay-out. Mooi die kleurtjes in combi met de houtnerf achtergrond. En dan als die hexagons die samen met de honingraat een geheel vormen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke lay-out heb je er van gemaakt. ik vind die honingraat ook super leuk. dat staat op mijn lijstje om daar ook een lay-out mee te gaan maken. en dan is die nieuwe snij mal daar wel super bij.
    groetjes alice

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt weer een prachtig resultaat, ik geniet altijd van jou werk.
    Alles klopt tot in de puntjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauhhh Annette dat is een super gave lay-out.
    Mooi kleurtjes en die honingraat is ook gaaf en ook weer mooi papier heb je gebruikt.

    Groetjes van Louwina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk om te zien hoe iedereen met zijn creatieve tijd om ga mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Scrapown vind ik moeilijk. Ik doe ook niet meer mee. Maar als ik jouw uitwerking zie, begint het weer te kriebelen.....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart ,zou willen dat ik zo creatief was ,weet nooit niet goed hoe te beginnen,maar hier krijg je wel genoeg tips om het eens te proberen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. stoer en lief tegelijk, super mooi. Als je dit krijgt kun je niet anders dan blij worden . Gr. Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk !!
    Zoveel mogelijkheden met die mallen !!
    Groeten,
    Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heel mooi ik ben meer van de LO haal wel mijn ideetjes uit kaarten maar deze is heel mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Scrappen zo is het ooit allemaal begonnen. Mijn pagina's zijn nog altijd vrij simpel als ik dit zie voorbij komen.ben best wel jaloers op zoveel creativiteit. ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie layout. Mooi hoe je de mallen en stanzen hebt gebruikt.

    Liefs Heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super gave 😍😍 scrap lay-out heb je gemaakt. Mooie kleuren en een lekker stoer uiterlijk heb je de lay-out gegeven. Groetjes Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hele mooie scrap layout met stoere uitstraling. Leuk zoals je alles gecombineerd hebt.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Alleen al van de foto wordt je super blij. Maar wat heb jij er een mooie lay out mee gemaakt zeg! groetjes, Thera

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek en een reactie vind ik super leuk en waardeer ik enorm!
Grtz.Annette