dinsdag 22 mei 2018

Samen winkelen

 Hallo  allemaal,

Daar ben ik weer! Ik heb voor jullie een layout van 30x30cm gemaakt. En in dit geval weer begonnen op een wit vel:
De ondergrond heb ik met de stempel van Indigo Blu 'Summer Lovin"gemaakt met aquarelle verf.
Het napje nat maken en met je kwastje de stempel insmeren. Daarna diverse keren stempelen. 
Met de packaging techniek daar weer over heen. De foto gemat met twee kleuren effen papier. 
Rechts langs de foto heb ik washi tape van Jane Davenport geplakt. Links langs de foto heb ik met dezelfde Indigo Blu stempel folie geplakt. Dan krijg je een mooi glansje over je layout. 
Het MixD Up stencil 6002/00979 gebruikt her en der langs de foto.
Met mijn nieuwe stempel set Concord&9th Sophisticated Script heb ik 'Winkelen' aan elkaar gezet. Wat een toffe manier om zelf je woorden te maken. Het woordje samen heb ik geschreven.
Op het bloemetjes woodveneer heb ik de folie terug laten komen en streepjes gemaakt met NUVO Crystal drops Caribbean Ocean.
Nu nog een paar puffy stickers om het geheel af te maken.

Zo dit was weer mijn layout voor jullie!
Ik wens jullie een fijne dag en hopelijk met wat knutselplezier!

lieve groetjes Annette

8 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoek en een reactie vind ik super leuk en waardeer ik enorm!
Grtz.Annette