zondag 2 september 2018

SCR@P Challenge nummer 9

Hallo allemaal,


Het is weer een nieuwe maand dus weer tijd voor de SCR@P Challenge. Dit is alweer de negende keer dat we jullie allemaal een layout laten zien naar aanleiding van een sketch. 

We hebben een super leuke stansset 6002/1107 in de collectie. Deze is zo gaaf op een layout te combineren daarom hebben we hem verwerkt in deze leuke sketch:

Dit is de SCR@P set.

6002/1107 Stans SCR@P Triangles


En hier is de layout van 30x30cm die ik ervan gemaakt heb:
Als je de foto goed bekijkt zul je de "handtekening" vinden  




Ik ben begonnen met dit scr@p Stencil


om grote driehoeken te maken met dit super gave papier 6011/0569:
De kleine driehoeken die ik heb ik gemaakt met de stansen 6002/1107
De ondergrond is bewerkt met Distress oxide en de packagingtechniek zie foto hieronder:




Hierboven heb ik de clearstamp Branches gestempeld en de Waves 6002/1128 gestanst met daarachter de walvis zie hierboven de afbeelding van de stansset waar ook de dolfijn in zit.


De overblijfsels na het stansen heb ik gebruikt om extra golfslag aan te duiden bij de staart:


Uit het papier heb ik deze grote jongen geknipt als embellishment.
Als laatste heb ik nog gouden spetters gemaakt en sequins toegevoegd.

Ik hoop dat jullie het een gezellige hop vinden. Dan mag je nu naar de volgende gaan en dat is:



We hopen dat jullie de uitdaging aangaan en dat we jullie layout voorbij zullen zien komen in onze Noor! Design Scrap groep.


Heb je geen Facebook dan kun je een foto van je creatie inclusief je naam mailen naar: 


En natuurlijk hebben we aan deze challenge ook weer een leuke prijs verbonden. We kiezen na eind augustus met random de winnaar (wel zo eerlijk, dan  maakt maakt iedereen evenveel kans) en de winnaar krijgt van ons een leuke prijs van Noor! Design. 

Veel plezier en we zien graag al jullie creaties tegemoet!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek en een reactie vind ik super leuk en waardeer ik enorm!
Grtz.Annette