zaterdag 8 december 2018

Remember

Hallo allemaal,

Vandaag mag ik weer een layout van 30x30cm voor jullie verzorgen. Dit is wel een speciale voor mij. Na negen en een half jaar heb ik onze hond Fenna moeten laten inslapen. Ik vind dat zij een mooie layout verdiend ter nagedachtenis.

Ik ben zoals gewoonlijk begonnen op een wit vel.
 

 De ondergrond heb ik bewerkt met stencils en stempels  met Distress Oxide. De expanding mousse heb ik uitgeprobeerd met een stencil en daarna verwarmd. Een visnet heb ik uitgerekt links gespannen. Dat vond ik mooi omdat ze altijd mee met de boot ging.

 Het designpapier is Happy Travel6011/0593 en daar is de foto mee gemat.

De labelvellen 6011/0411 zijn ook zo leuk om langs de foto te zetten. Daar heb je bijbehorende stansen van 6002/1175 wat het super makkelijk maakt. Je hoeft dan niet meer te knippen, maar stans het label mooi strak uit. 
Wat kiezeltjes maken het af. Zo lijkt het toch net een strand toch?!

Ik wil jullie weer bedanken voor het langs komen.

Tot een volgende keer!

XOXO Annette

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek en een reactie vind ik super leuk en waardeer ik enorm!
Grtz.Annette