donderdag 14 maart 2019

Bloghop nieuwe collectie april

Hallo allemaal,

Zijn jullie al in de paas / voorjaars stemming? Wij wel hoor en we nemen jullie lekker mee in deze flow met onze nieuwe collectie en bloghop!


Geen fotobeschrijving beschikbaar.


Met de mooie nieuwe collectie ben ik op een wit vel van 30x30cm begonnen. 
De foto is van vorig jaar eieren zoeken bij oma. 
De ondergrond is gemaakt met de Vicki Boutin crayons.


 Onder de foto zijn diverse papiertjes gemat met het designpapier Easter 6011/0613



Rechts in de hoek  het mooie ei 6002/1278 terug laten komen in een cluster.



De worteltjes 6002/1279 zijn zo grappig he. Die moesten ook een plaatsje op deze layout krijgen. Verder nogmaals het mooie ei.



Uit het vel van BellaLulu heb ik twee plaatjes uitgeknipt en gebruikt als embellishments.
Een oudere stempel van Joy (rupsje, eendje, lammetjes) is ook gebruikt op de achtergrond en ingekleurd met aquarelle verf. Ik heb ook een worteltje gestopt achter de rug van het konijn. Dat paste wel leuk bij het plaatje.

Het mooie randje 6002/1285 en de branches 6003/0091 heb ik ook gebruikt om de layout verder mee aan te kleden.



Zo nu ben je aan het eind gekomen van mijn deel van de bloghop en mag je verder naar 


Mochten jullie het leuk vinden om eens een layout te maken met de Vicki Boutin crayons. Ik geef een workshop op vrijdag 22 maart bij Noor en Zo. En er zijn nog enkele plekjes vrij. 


xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

We hebben aan deze release ook weer een bloghop verbonden.


Wat moet je doen om mee te doen aan de bloghop?
  • Hop van 14 maart t/m 16 maart langs alle blogs en laat er een leuke reactie achter.
  • Als je overal een reactie hebt achter gelaten kom je weer terug op het Noor! design blog en laat ook hier een reactie achter dat je hebt mee gedaan.
Onder alle bloghoppers verloten we een leuke prijs! Het wordt een leuke verrassing van Noor! Design.

We hopen dat jullie allemaal gezellig zullen gaan hoppen langs alle blogs van de Noor! meisjes en dat we jullie hebben mogen inspireren. 


Heel veel plezier!

XOXO Annette

17 opmerkingen:

  1. Schattig knipvel is dat. Mooie kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gefreubeld met de mooie knutselspulletjes Annette....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf gedaan met de paasspulketjes van Noor altijd leuk toch paaseieren zoeken

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig gemaakt, ik heb nog nooit zoiets gemaakt maar ik krijg er zowaar zin in

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende lay out. Heel leuk gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk dat je de foto van je kleinkind zo in de spotlight zet.
    Het is een prachtig geheel geworden Annette!
    Groetjes, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige Lay-out is het geworden. Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig. Ik ben nog niet met pasen bezig.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt er een prachtige layout van gemaakt Annette!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook bij een scrap-layout kun je dus prachtig deze nieuwe stansen gebruiken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw prachtige layout!! Ik ben hier echt helemaal weg van! Top gedaan! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oooohh.... wow...dit is wel heel erg mooi!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig gemaakt die layout ! Super schattige figuurtjes ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige producten! Ook de Bella Lulu’s, wat zijn ze weer schattig!
    Top creatie heb je er weer van gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek en een reactie vind ik super leuk en waardeer ik enorm!
Grtz.Annette