dinsdag 2 april 2019

Scr@pchallenge 16#

Hallo allemaal,

Er is weer een nieuwe maand aangebroken en dan hebben we weer een SCR@P Challenge voor jullie. Super tof vind ik hem weer!
Geen fotobeschrijving beschikbaar.

Hier is mijn voorbeeld: een layout van 30x30cm.



Wat een mooie collectie is dit toch! Mooie kleuren die matchen met het voorjaar/Pasen. Een heleboel papiertjes gebruikt van dit designpapier Easter 6011/0613 :



Het cluster in de linker bovenhoek: een branches 6003/0091 dwars waar het leuke BellaLulu kuikentje opstaat.


Het hartje is een pons en als je even zoekt vindt je de kleine vlindertjes en het bloemetje ook op het designpapier. Dan pons je deze gewoon uit en heb je een leuke embellishment zelf gemaakt. Het konijn heb ik gezellig naast de foto gezet. Vrolijk Pasen staat op het vel van BellaLulu en met een omgekeerde hoekpons heb ik de hoekjes bewerkt. Dat geeft ook wel een apart effect.




Wat een cutie is dit kuikentje toch. Die moest een mooi plekje op de layout krijgen. Super leuk toch?!!

De leuke randmal 6002/1285 heb ik er ook bij gebruikt.


We hopen dat jullie de uitdaging aangaan en dat we jullie layout voorbij zullen zien komen in onze Noor! Design Scrap groep.


Heb je geen Facebook dan kun je een foto van je creatie inclusief je naam mailen naar: 


En natuurlijk hebben we aan deze challenge ook weer een leuke prijs verbonden. We kiezen na eind april met random de winnaar (wel zo eerlijk, dan  maakt maakt iedereen evenveel kans) en de winnaar krijgt van ons een leuke prijs van Noor! Design. 

Veel plezier en we zien graag al jullie creaties tegemoet!

xoxo Annette


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek en een reactie vind ik super leuk en waardeer ik enorm!
Grtz.Annette