donderdag 16 mei 2019

Bloghop nieuwe collectie Juni

Hallo allemaal!

Zijn jullie weer klaar voor een nieuwe TE gekke collectie van Noor! Design. De Noor!meisjes konden niet wachten om met deze collectie aan de slag te gaan. Wij hebben de mooiste voorbeelden voor jullie gemaakt.
Allereerst onze mooie nieuwe collectie:

Afbeelding kan het volgende bevatten: 1 persoon

Geen fotobeschrijving beschikbaar.
Hier is mijn voorbeeld:


Met Distress inkt en stencils en stempels heb ik de ondergrond gemaakt. Het zijn allemaal wiebertjes zoals in het designpapier True Gentlemen 6011/0614. De kleuren heb ik gematcht bij het papier. Wat een mooie kleurencombi heeft dit papier zeg. Ik hou ervan!


 Wat een super gave bloem Summer Vibes 6002/1290. Ik heb er ook drie enkele onder het designpapier uit laten komen. Dat is gedaan met het effen papier dat ook in de kit zit.


En de bijbehorende blaadjes mogen ook niet ontbreken op de layout. De letters XOXO zijn rubbons. 


XXXXXXXXXXXXXXXXXXX

We hebben aan deze release ook weer een bloghop verbonden.Alle voorwaarden lees onder aan dit bericht.

Als je bij mij uitgekeken bent mag je door hoppen naar

Corry


Wat moet je doen om mee te doen aan de bloghop?
  • Hop van 16 mei t/m 18 mei langs alle blogs en laat er een leuke reactie achter.
  • Als je overal een reactie hebt achter gelaten kom je weer terug op het Noor! design blog en laat ook hier een reactie achter dat je hebt mee gedaan.
Onder alle bloghoppers verloten we een leuke prijs! Het wordt een leuke verrassing van Noor! Design.

We hopen dat jullie allemaal gezellig zullen gaan hoppen langs alle blogs van de Noor! meisjes en dat we jullie hebben mogen inspireren. 

Heel veel plezier!

XOXO Annette

15 opmerkingen:

  1. Dit vind ik zó tof, een prachtige lieflijke layout met dit - op het eerste gezicht toch echt mannelijk - dessinpapier. De bloem in deze kleuren is ook al zo mooi. Echt een inspirerende creatie !
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie scrab layout heb je gemaakt. Met het grootste bezit wat er is.

    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke lay-out!
    De bloem is ook in andere kleuren heel mooi!
    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. erg mooie scrap,al die verschillende blauw tinten.ik hou ervan.de bloem is ook erg mooi.gr,Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. je ondergrond is prachtig...en de rest natuurlijk ook...ik vind het knap zoals je met laagjes werkt...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is ook mooi! Wat mooi bijpassend bij de foto.leuke bloem. En mooie achtergrond.mooi hoor.groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige LO!Heel knap gedaan met al die laagjes!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi scrap projekt en inderdaad heel mooie kleuren combi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super leuke lay-out is het geworden. Leuk om te zien dat het True Gentlemen designpapier ook anders gebruikt kan worden. Groetjes Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit is een geweldig mooie creatie, prachtige kleuren gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie lay out heb je gemaakt!Lieve foto ook!
    En zeker is het papier heel mooi!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke lay out! En gaaf om te zien dat je de Hawaii bloem ook in andere kleuren dan roze heel leuk kunt gebruiken.

    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek en een reactie vind ik super leuk en waardeer ik enorm!
Grtz.Annette