maandag 6 april 2020

1 jaar

Hallo allemaal, 

Vandaag ben ik nog eens door gegaan met het sprayen op een zelfgemaakt stencil van een stans.
In dit geval ook weer met Distress Oxide gesprayd zoals in een eerdere post van mij. 


Dan heb je meteen al een leuk effect. Kijk maar:




Dit is Esmee, de vierkantige stans 6002/1466 die ik ook gebruikt heb.


Het Mixed UP Cutting stencil 6002/1232 is leuk onder de het vogeltje en takje van Country Garden.Dit heb ik op drie plekken gedaan.



Knip de cirkel die je hebt gebruikt met sprayen als stencil over de helft en plaats deze rechts en links. Daarover heen leuke knipsels van Country Garden 6011/0421



En nogmaals Esmee in het rond 6002/1384 


Het label komt ook van Country Garden

 

Wat doet de lavendel  6002/1427 het toch goed als aankleding op je layout 

En nog meer van het knipvel Country Garden 

Al met al een fleurige layout geworden vind ik zelf. Ik hoop dat jullie er weer inspiratie van hebben gekregen en heel veel plezier met freubelen.

XOXO Annette

3 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoek en een reactie vind ik super leuk en waardeer ik enorm!
Grtz.Annette