dinsdag 22 september 2020

Easelkaart a la Corry

Hallo allemaal,

Deze maand is er een challenge die verzonnen is door Corry. Een easelkaart met een lichtje erachter! Super leuk dat ik er ook aan begonnen ben. En dit is ie geworden:


Het papier wat ik gebruikt heb is Silver Bells 6011/0654. 


De ronde mal Ribbon Doily is echt een schatje!


6002/1528


Hier is het lichtje ook zichtbaar, maar toch het even donker gemaakt voor het echte effect. Zo is het s'avonds ook nog een leuk gezicht. 




Leuke embellishments om te decoreren zitten erbij om zelf te knippen. Het lantaarntje heb ik open gesneden en daar heb ik ook een stukje vellum achter gedaan.

Winter Wishes Landscape 6002/0697 zorgt ervoor dat de easelkaart blijft staan. 


6002/0697

Ik hoop dat jullie allemaal weer mee gaan doen met deze challenge!
Heel veel plezier met het maken ervan!

Groetjes





1 opmerking:

Bedankt voor je bezoek en een reactie vind ik super leuk en waardeer ik enorm!
Grtz.Annette