zaterdag 17 april 2021

Waterjuffer

 Hallo allemaal,

Hier ben ik weer op het blog om jullie weer een beetje inspiratie te geven. Ik heb voor jullie een kaartje gemaakt. Hieronder zie je het begin met de transparante texture paste van Dutch Doobadoo.


Allereerst heb ik ColorBurst op het aquarel papier gestrooid en gedruppeld met water. Toen dit droog was het ik met het volgende stencil (zie hieronder) de transparante pasta erop gezet. Dus ook over de ColorBurst heen. Dit trekt er dan deels in wat ik wel een super uitwerking vindt. 

Toen het droog was zag het er zo uit zoals hierboven. 

Daarna heb ik donkerblauwe Colorburst gebruikt om heel de achtergrond te kleuren en zo de rest van de ColorBurst dus van de eerste ronde weg te vagen. 

Over de pasta heen heb ik de waterjuffer gebruikt met wit embossingpoeder. 

De waterjuffer zit in de kit Sweet Herbs 

Het woordje knuffel komt van de Condoleance stempel.
Al met al een mooi eenvoudig kaartje geworden met leuke technieken.

Ik hoop dat ik je wat inspiratie heb kunnen geven en tot een volgende bezoekje!

groetjes,





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek en een reactie vind ik super leuk en waardeer ik enorm!
Grtz.Annette