vrijdag 4 november 2011

Looking fine

Hier ben ik weer. Leuk dat jullie er ook weer zijn. Toch gisteravond nog wat tijd gevonden voor dit kaartje.
Het is een Tilda die ik laatst gekocht heb op de rommelmarkt van de Scrapheap. Het is al een oudere Tilda maar blijft een mooi plaatje.

Op deze kaart heb ik gebruikt:
  • Papier van Making memoiries Mistletoe, Maja design en My Minds Eye.
  • Distress Inkt: Stormy Sky, Walnut Stain, Tattered Rose en Forrest Moss
  • Magnolia stans: Lovely Fence, Romantic Lace enSnowflake
  • Grasje van Whiff of Joy (bedankt Nicole)
  • Stans kersttak
  • Clear stamps studio G (season's greetings)
  • De sneeuwpop en Me and my frosty friends zijn stempels van jaren terug
  • Taart randje
  • Prima marketing bloemen
  • Leuke lintjes
  • Naaimachine stiksels
  • Grof touwtje ter decoratie voor het touw van de slee van Tilda
Nou het kaartje staat er weer op en ik zou het  heel leuk vinden als jullie een reactie achterlaten.


XOXO Annette

21 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig kaartje, mooie kleuren zo bij elkaar. Kom zeker nog eens op je blog kijken...
    groetjes Eveline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Annette , jij bent goed op dreef met je kerstkaarten.... Deze is ook al weer zo mooi. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtig kaartje leuk als je zo aan je stempels komt scheelt toch heel wat en sommige GOUWE OUWE blijven leuk!!

    groetjes annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart.
    Mooie creaties staan er op ublog.
    Ik ben gelijk volger van uw blog geworden.

    Groetjes sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een bjoetie van een kaart !! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Annette,

    Natuurlijk kom ik even terugkijken! Wat een ontzettend mooie kaart is dit! Ik ga je ook volgen hoor!

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat mooie kaarten,ook de vorige die geplaatst hebt is erg mooi!
    Leuk dat je volger bent geworden en ik ook bij jou!

    Groetjes Elly(queen_ellebel)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi!
    Ik heb je blog even bekeken en je maakt erge mode kaartjes! Leuke blog layout trouwens.
    Ik ben je volger geworden en kom hier zeker vaker snuffelen.
    Groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Annette, Bedankt dat je volger bent geworden.. Mijn blog bestaat ook pas sinds mei en dan is iedere volger méér dan welkom! Wat maak jij mooie kaartjes, zeg!! Er is zoveel op te zien.. Stuk voor stuk plaatjes, waarvoor je ogen te kort komt. Ik zal zeker regelmatig terug komen.

    Groetjes, Toos

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hi Annette. Leuk dat je volger bent geworden en zoals je ziet kom ik direct een tegenbezoekje brengen. Jeetje, wat zijn je creaties mooi...ik ga je in de gaten houden want wil niets missen!!

    Fijn weekend, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Annette,

    Wat leuk dat je op mijn blog bent komen kijken en ook gelijk volger bent geworden en met de blogcandy meedoet.
    Ik ben altijd heel nieuwsgierig wat andere zoal maken dus ben ook even bij jou rond gaan neuzen. En je maakt echt hele mooie creaties. Qua kleur ook helemaal mijn smaak.
    Ben ook gelijk je volger geworden.

    Fijn weekend,

    Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Annette, wat een prachtige kaarten zijn er hier te zien! Ben gelijk volger geworden...
    Deze kaart vind ik erg mooi van kleur en er is zo lekker veel op te zien!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een schitterend kaartjes, wat een details ik blijf kijken, leuk afdrukje en heel mooi ingekleurd.
    ik wilde volger bij je worden, maar zie je volgers niet, ik probeer het een ander keertje.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hallo Annette
    leuk dat je volger van mijn blog bent geworden en natuurlijk was ik super nieuwsgierig naar jouw blog en moet zeggen dart je prachtige kaartjes maakt
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Anette,
    Ik heb eerst je kaartje vergroot om te zien wat er allemaal op staat. En ..... dat is veel. Mijn ogen goed de kost gegeven. Ik vind die getekende sneeuwman er zo leuk bij. Dat komt je niet vaak teken. Volgens mij heb je de tekst ook zelf geschreven. Het hekje, die bloemenpracht gewoon een prachtig geheel.
    Als ik het niet meent schrijf ik dat ook. Opbouwende kritiek moet kunnen vind ik.
    Stel ik zelf ook bijzonder op prijs.
    Gelijk volger geworden en degene die regelmatig op mijn blog komen, heb ik blog contact mee. Zelf heb ik momenteel niet zoveel tijd om een kaartje te maken, maar wel en leuke candy.
    Gezellige zondag,
    Groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Annette, bedankt voor je berichtje op mijn blog. Leuk dat je even een kijkje hebt genomen.
    Ik heb natuurlijk ook even bij jou rondgesnuffeld. Wat een leuke kaarten maak je zeg. Je hebt een leuke style met veel leuke details. Ik ben gelijk volger bij je geworden.
    Ik kom zeker nog eens langs. Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie kaart zeg, mooie kleuren dat beige met grijs, mooi ingekleurd ook.
    liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie dingen mag jij! Mijn complimenten! Ben zelf nog niet zo heel lang bezig en nog alles vrij eenvoudig. Kijk bij jou mijn ogen uit.
    Ben zelf ook een blogje begonnen maar dat moet nog wat worden haha.

    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hey Annette, wat een prachtige kaart is het weer geworden, zeg!! Mooie kleurencombinaties en ontzettend leuke details. XOXO Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Annette,

    Wat leuk dat je mijn blog heb gevonden en bedankt voor je leuke reactie op mijn blog.
    Ik heb eens op jou blog rond gekeken en jij maak ook leuke dingen ben maar gelijk volger van je geworden kom zeker nog eens kijken.

    Groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie kaart heb je gemaakt, mooie warme kleuren.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek en een reactie vind ik super leuk en waardeer ik enorm!
Grtz.Annette