zaterdag 20 september 2014

Hi Sweet Girl


Hallo allemaal,

Vandaag weer een bijdrage van mijn kant voor 't Scraphuis.
Ik heb een kaartje met Tilda gemaakt en heb haar in best wel heftige kleurtjes ingekleurd.
Ook het kaartje is best wel druk, maar toch ook weer rustig door symmetrie vind ik.

'Tilda with rose lace dress' is ingekleurd met Sennelier:
groen:899
strik: 911 met wit en daar over heen 917
haren: 211 met daar over heen 440
huid: 252/619 en 211/252/205
achtergrond: 703
De grote bloem is van Joy en zelf gemaakt. Super leuk om zelf te maken
groene tak action
zilveren hoek ornamentjes

Dit was weer een kaartje van mijn hand. Ik hou ervan wat uit te proberen in kleuren of creaties. 
Nu dat is dan toch wel gelukt.

Hopelijk heb ik jullie weer inspiratie gegeven
en tot een volgende keer!


3 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Annette.

    Lieve groet van Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het heel mooi in deze kleuren. Ik houdt wel van een uitdaging hehe Die bloem past er heel goed bij. Mooi geheel.

    groetjes,Wil

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek en een reactie vind ik super leuk en waardeer ik enorm!
Grtz.Annette