vrijdag 30 januari 2015

I love you!

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik een kaartje gemaakt met het schattige Sending Love-hart van Noor!Design en de daarbij behorende stempel 'I love you'.


Natuurlijk ingekleurd met Sennelier:
Groen: 837
Grijs: 755
Bruin: 440
Blouse: 705

Ik heb reepjes papier van Studio Light gevlochten in een vierkant. Sommige iets langer gelaten en in een vlaggetje geknipt.
Al de bloemetjes op de kaart inclusief de blaadjes zelf gemaakt. Ze zijn gemaakt met een Magnolia stans en staan in het boekje van Doohickey vol. 3 uitgelegd. 
Ik vind ze super leuk geworden en nog even gezegd: het was wit papier.
Met een paar strikjes erop vind ik het kaartje helemaal af.

Hopelijk vinden jullie dat ook.
Gezellig dat jullie weer langs zijn gekomen!

En tot een volgende keer!

liefs, Annette

3 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoek en een reactie vind ik super leuk en waardeer ik enorm!
Grtz.Annette