dinsdag 7 juli 2015

Geslaagd!


Hallo allemaal,

Alweer een geslaagde! Joepie! Daar hoort een kaartje bij.
Deze Tilda voldoet perfect:-)


De kleuren die ik gebruikt heb op dit kaartje zijn de volgende:
Bruin: 202, 440
Licht blauw: 322
Huid: 252, 619, 689, 202
Strik: 753


Ik ben begonnen met de GoKreate Frilly#7
en DP van StudioLight en BoBunny
Ik heb de vlinders losgeknipt van de randstans van Noor!Design 6002/0389
De strik is van Magnolia 'Bride Bow' en ook de Tag
De tekst is er 1 van Noor!Design
Achter Magnolia een Sizzix stans Fancy Oval
De randjes met een stempel van    bewerkt
De rolbloemen zijn van MD
De andere bloemen van Noor! Design Vintage Flourishes Leaf 6003/0046
Alle randjes geïnkt met Walnut Stain
Ribbel karton opgevouwen als diploma 

Zo dat was een hele uitleg maar hopelijk hebben jullie er iets aan!

Tot een volgende keer!




3 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke kaart....
    Liefs Bianca.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Annette,

    Zag je kaart of FB al voorbij komen en wat een leuk kaart is dit zeg.Leuk zo dat papier van Bo Bunny en Studio Light.Het papier van Bo bunny blijft schitterend om mee te werken is ook wel een van mijn favorieten.En wat heb je deze graduate Tilda weer mooi ingekleurd met sennelier.En wat heb je weer leuke spulletjes op je kaart verwerkt super kom ogen te kort, haha!

    lieve vakantiegroetjes van Ju@nita

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek en een reactie vind ik super leuk en waardeer ik enorm!
Grtz.Annette