dinsdag 16 oktober 2018

Aan Zee

Hallo allemaal,

Vandaag is het weer layout dag op het Noorblog. Ik heb voor jullie weer een layout gemaakt van 30x30cm. En ik heb hem een beetje rustig gehouden. 


 Kijkend naar deze foto zou ik zo weer naar zee willen.

 Heerlijk langs het strand lopen uitwaaien!

Ik ben begonnen op een wit vel met het mooie stencil 6002/0862. Deze heb ik ingekleurd met Neocolors II en nat gespritst. Daarna heb ik het stencil op het witte papier gedrukt en ben er met mijn vinger over gegaan. Op delen van het papier heb ik met een sponsje Antique Linen erop gezet en het stencil op de manier gebruikt waar hij voor gemaakt is.


Ik heb het visnet 6002/0992 uitgestanst uit het design papier 6011/0568



De foto heb ik ook gemat met hetzelfde designpapier als het net.





AAN ZEE is gestanst met de alphabet labels 6002/1049. Hiervan heb ik het oogje afgeknipt. Achter de letters heb ik het washitapeje terug laten komen.


Die leukerd, zo net achter het hekje, is een stans nummertje 6002/1129.
Nog wat spetters en de layout is klaar!

Dat was ie weer voor vandaag. Ik wens jullie veel knutsel plezier!

En tot een volgende keer!

Annette


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek en een reactie vind ik super leuk en waardeer ik enorm!
Grtz.Annette