vrijdag 26 april 2019

Happy

Hallo allemaal,

Vandaag  heb ik voor jullie weer een layout. Ik merk dat steeds meer mensen het leuk gaan vinden om een layout te maken om zo hun foto's een plaatsje te geven aan de wand. Daarna kun je hem bewaren in een album. Heerlijk om nog even na te genieten van mooie momenten.



 De ondergrond van deze layout bestaat uit stencils en ColorBurst. Daarna is er een kader aangebracht met het naaimachine en ook langs de rand van de layout heb ik genaaid.


Een groot label heb ik met distressoxide bewerkt en nat gesprenkeld met water.
 Het kleine label van de script set heb ik achter het grote label gestopt.



 En  het vlaggetje is van labels&tags 6002/1175



Het groene papier van de Easter serie past super leuk onder de foto. Ook de stansmal van BellaLulu 3002/0001 heb ik uit het ruitjespapier gesneden. De takjes Vintage Flourishes  6003/0091 zijn van het papier At the Zoo 6011/0595 


Het foto stripje vind ik een super leuke aankleding zo ertussen gestopt. 


Zo dit was mijn post van vandaag voor jullie. 
Ik hoop dat jullie inspiratie hebben gekregen en dat jullie lekker aan de knutsel gaan.

lieve groetjes Annette

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek en een reactie vind ik super leuk en waardeer ik enorm!
Grtz.Annette