dinsdag 28 mei 2019

Capture

Hallo allemaal,

Vandaag een echter CAS-layout haha, een CAS-kaart kan ook dus waarom niet in de vorm van een layout. Lekker minimalistisch.





Het mooie FotoFrame 6002/1232 heb ik in zwart uitgestanst. Met het naaimachine heb ik met groen weer wat genaaid achter de fotoframe. Er is ook een grunge stempel achter de foto gebruikt. Als extra materiaal heb ik kurk gebruikt en met diverse ponsen uitgeponst.


Van de stripstempel 6410/0468 is het label gestempeld.
Achter het label het vlindertje van de stempelset branches 6410/0490



 Het groene heb ik gestempeld met een dop van een flesje. Ook het label komt nog een paar keer terug.

Zo dat was mijn layout voor vandaag weer. 
Heel veel plezier wanneer je ook lekker gaat freubelen!

XOXOAnnette

  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek en een reactie vind ik super leuk en waardeer ik enorm!
Grtz.Annette