zondag 17 november 2019

Happy Birthday!


 Hallo allemaal,

Daar ben ik weer met een layout voor jullie. Hij is wel wat drukker geworden als ik in gedachten had, maar dat komt eigenlijk door de grote titel. Deze tekst hoor eigenlijk op een taart, maar ik dacht ach hij kan toch ook gewoon als stencil worden gebruikt op een layout. Altijd even proberen hi hi.


 Het stencil heb ik gevuld met structuurpasta en een nachtje laten drogen. Dat was wel nodig want hij was best wel dik. Daarna heb ik gesprayd en heb het van de letters afgeveegd zodat die nog zouden opvallen. De twee labels heb ik zelf gekleurd en met die kleur ben ik ook links boven langs de vlaggetjes gegaan. 




 Het label van de set Vintage Babygirl 6011/0416 heb ik wat distressed en met bruin wat ouder gemaakt. 


Op de labels zitten spetters van DistressOxide spray. Het prachtige papier met de sterren is van Vintage Babygirl 6011/0606
Heel veel geknoei met stempels heeft de layout uiteindelijk het uiterlijk gegeven zoals hij nu is.
Het is in ieder geval één groot feest geworden en dat was het volgens de foto's ook. 
Dus missie geslaagd zou ik zeggen:)

Tot een volgende keer!

Annette

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek en een reactie vind ik super leuk en waardeer ik enorm!
Grtz.Annette