donderdag 7 mei 2020

DDBD bloghop MixedMedia


Goedemorgen allemaal,

Daar zijn we met een nieuwe collectie, want het is een nieuwe maand.  Ook voor mij is het nieuw want ook ik zit pas in dit Design Team Mixed Media. Ik heb heel veel zin om met deze collectie aan de gang te gaan. 


 Wat kunnen jullie van mij verwachten? Nou ik vind het heerlijk om layouts te maken van 30x30cm. Dus zie hier:


 Op een wit vel ben ik begonnen met de mooie grote Mask met de klokken. Ik heb delen van het stencil overgenomen en de strepen aan elkaar gelegd. 

470.713.814

Met DistressOxide heb ik de Mask overgenomen. Over de ene Mask ben ik met grijs met de volgende Mask weer begonnen

470.715.155

Nog een mooie klok van het grote stencil


Onderuit piept een klok van het stickervel

 491.200.003


REMEMBER en TIME TO RELAX komen ook van bovenstaand stickervel 


Ook hier een sticker van het stickervel> een leuke aanvulling op deze layout

472.950.007

De prachtige grote klok krijgt een prominente plek op de layout met daarom heen de Mask. Ik heb eerst een cirkel uitgestanst uit een gewoon papiertje  en deze over een het middelste deel van de Mask heen gelegd. Dit moest wit blijven om de klok in te leggen. De  Mandela loopt dus om de klok heen. 


470.715.621


  De super leuke letterstickertjes daar kun je elk woord van maken. Het woordje TODAY komt van het laser paper vel.  

491.200.002

Zo dit was mijn eerste deelname aan de bloghop! Super leuk!
Jullie mogen nu doorhoppen naar:


Wat moet je doen om kans te maken op een supergaaf Dutch Doobadoo pakket?


  • Ga op 7 mei langs de blogs van alle Dutch Doobadoo Design Team leden en laat een leuke reactie achter.
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Dutch Doobadoo en laat daar ook een leuke reactie achter!


Heel veel plezier bij het hoppen!


20 opmerkingen:

  1. Woooow Anette wat een schitterende layout is dit ...zo leuk gemaakt met al die leuke mixed media materialen zoals ook die klokken en zeker die kleuren vind ik GEWELDIG...
    Ik ga je nu ook volgen en ga proberen met regelmaat langs te komen om inspiratie op te doen..
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige lay-out met de nieuwe mix media producten. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super gaaf en veel producten laten zien vind ze heel leuk gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie lay-out geworden! Ben erg gaan van hoe je het mandala stencil gebruikt hebt, heel origineel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige creatie deze ga ik zeker ook maken vind hem erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooi
    Ga ik ook eens probeten
    Groetjes sylvia koning

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Anette ,

    Gave lay out is het geworden en leuk dat hoppen
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je eerste deelname en een geweldige mooie kaart gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een toffe uitvoeringen heb je gemaakt. Supermooie collectie
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gave mixedmedia. De mask met de klokken wil ik graag hebben als ik deze mooi voorbeelden zie.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een toffe producten en mooie kleuren zeg. Gr. Viviënne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw, wat een gave lay out, er gebeurt zoveel, je blijft kijken, en een hele mooie eenheid!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik ben gelijk verliefd op deze lay-out.Kun je niet eens een workshop geven op fb? Prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een hele mooie LO, Annette.

    Groetjes, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. WoW mooie lay out zeg met die klok.
    Echt super leuk Annette !
    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Geweldig mooi gedaan Anette! Prachtige nieuwe spullen zijn er uit gekomen!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek en een reactie vind ik super leuk en waardeer ik enorm!
Grtz.Annette