maandag 15 februari 2021

Gefeliciteerd

Hallo allemaal,

Vandaag mag ik jullie een kaartje laten zien op het blog. Leuk dat jullie een bezoekje komen brengen hier. 


Op een basiskaartje begin ik met designpapier en heb ik daar gekleurde structuurpasta gezet met een DDBD Mask.



Kleuren vind ik ontzettend leuk dus hier heb ik een plaatje ingekleurd met aquarelle verf. Haar heb ik gezet in de mal Laura.


6002/1589

De losse bloemetjes op de mal Laura heb ik deels  met embossing poeder bewerkt. 


Links heb ik Cutting Stencil Spring gezet


6002/1510

Met daaronder het woordje Gefeliciteerd uit de stempelset Clear Stamp Banners


6410/0526


Rechts is de mal Stuctape gezet 


6002/1564

Ik hoop dat jullie weer inspiratie hebben gekregen en tot een volgende keer!






 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek en een reactie vind ik super leuk en waardeer ik enorm!
Grtz.Annette