vrijdag 26 maart 2021

Divine Lady

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie een Slimline kaartje met een nieuwe stencil van DDBD.




8470.715.824

Dit stencil heb ik met grijze distress oxide opgezet. Terwijl het stencil nog op het papier ligt heb ik een stempel gepakt en deze door de openingen van het stencil gestempeld. Zo blijft hij in de hokjes. 






De Sticker  Art Grunge Tickets 491.200.005 passen er mooi bij. 


Divine Lady komt van Sticker Art 


491.200.001

Zo dit was het weer voor vandaag. Veel plezier als jullie lekker aan de freubel gaan. 

Tot een volgende keer!



 

2 opmerkingen:

  1. Een prachtige slimline kaart heb je gemaakt. Mooi met die achtergrond.

    Fijn weekend.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel Astrid! Zo leuk om te maken

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek en een reactie vind ik super leuk en waardeer ik enorm!
Grtz.Annette