zondag 19 september 2021

Peace

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie weer een creatie zien en in dit geval een elegant eenvoudig kaartje.


Het is gemaakt met de Mask Feather 470.784.030 van de nieuwe collectie van Dutch Doobadoo Mixed Media van september.  

470.784.030 Mask Art feather

470.784.030

Werkwijze is: Ik heb de Mask afgeplakt zodat ik alleen de blauwe veer kan maken in het midden van een wit vel. Daarna heb ik heel de blauwe veer afgeplakt op de Mask en daarna de bruine veren met Distress Oxide op het papier gezet. Met een rechthoekige stans heb ik de blauwe veer gesneden. Uit een tweede wit vel heb nog een iets grotere rechthoek gestanst. Deze heb ik ertussen geplakt. Zie hieronder in de close-up.


Tussen de tweede en derde laag zit faam zodat hij iets meer omhoog komt. Alleen een mooie tekst er nog op en ik vond dit kaartje daardoor helemaal af. 

491.200.001 Sticker Art

Sticker Art 491.200.001

Zo nu zijn we aan het einde gekomen van deze blogpost.
Tot een volgende keer!




 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek en een reactie vind ik super leuk en waardeer ik enorm!
Grtz.Annette