dinsdag 8 april 2014

One hug for you all!

Hallo allemaal,

Welkom en gezellig dat jullie langskomen op mijn blog!
Vandaag is het weer tijd voor een nieuw kaartje op het blog van Jolanda:-)
Als je Jolanda nog niet kent moet je haar webwinkel maar eens bezoeken.
Kijk in mijn sidebar om direct door gelinkt te worden.
Wat was het trouwens leuk om Janny en Plony in het echt te ontmoeten. Altijd anders als op een klein fotootje… heel leuk:-)
Volgende week sta ik weer gezellig op zaterdag bij Jolanda in haar kraam in Arnhem! Komen jullie ook?

Dit is mijn kaartje geworden:


Op dit kaartje heb ik gebruikt:
Een magnolia Special Moments Collection 2013 Hip Hooray Tilda
ingekleurd met l'Aquarelle van Sennelier:
Pakje/Ballon: 917/315
Haren: 635/205
Huidskleur: 252/679
Tilda houdt een ballon vast die ik zelf gemaakt heb van een kant en klare spiraal met lila balletjes erop ( vond het wel eens leuk om die te gaan vervormen en dit kwam eruit)
Tekst is gestempeld met Versamark
Daarna witte embossingpoeder over de inkt en warm gemaakt met heattool
Het papier is twee kleuren bruin wat zichtbaar wordt na schuren
Tekst is van Joy! 6410/0041
Joy ! crafts vlinderrand 6002/0322
Vlinders van 6002/0322
Joy! Bille's Flourishes 6002/0263
 Tim Holtz Butterflight
De swirl bij de tekst is van Cheery Lynn
Taartrandje
Bloemetjes komen van 't Scraphuis

Wanneer jullie op de vet gedrukte woorden drukt kom je gelijk bij Jolanda in haar shop terecht.

Ik hoop dat jullie weer genoten hebben van mijn kaartje!

Tot een volgende keer!





7 opmerkingen:

  1. Super leuke kaart Annette,heel leuk.Leuke details heb je er allemaal op verwerkt.

    lieve groetjes Nit@

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Annette,
    wat een enige kaart! Zoveel weer te zien. Prachtig gedaan en wat is er in Arnhem? Weer een beurs in de Rijnhal?Even zoeken...........................................................................................................................ja ik zie het al de creadagen. Nou, heel veel plezier! Ik mag even niks kopen van mezelf.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart.Mooi gedaan met dat paarse spiraaltje.Veel plezier in de kraam.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatje weer Annette. Was weer leuk hè de beurs in Rijswijk.
    Groetjes,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Annette, zo veel mooie en leuke details!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooie kaart!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtig kaartje annet

    mooi paars prachtige details en tilda mooi gekleurd met de nieuwe kleur techniek

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek en een reactie vind ik super leuk en waardeer ik enorm!
Grtz.Annette