woensdag 30 april 2014

You make me smile:-)

Hallo allemaal!

We naderen alweer het einde van de maand en dat betekent een nieuwe FB challenge bij 't Scraphuis!

Ik heb daarvoor deze kaart gemaakt met natuurlijk een Magnolia en wel van de nieuwe serie Animal of the year: flower Tilda. Dat is  toch wel de favoriet om in te kleuren.
Op dit kaartje heb ik gebruikt:
Ik heb gebruikt  Design papier van Maja Design Vintage Spring Basics 7th of May
Ingekleurd met Twinkling H2O's: Terracotta Rose, Twilight, Sunflower en Golden Sand
Vogeltje van Kruidvat
Heart Swirl van Magnolia
Twisted Swirl van Magnolia
Bloemetjes 
Lintjes

Het modelletje wordt uitgelegd op de Facebook van Challenge 't Scraphuis

Ik wens jullie weer veel plezier met het maken!



8 opmerkingen:

  1. Wonderful creation, so lovely !
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig hoor, het is weer een kaartje om van te gaan kwijlen zo mooi.
    Groetjes van Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw Annette wat is je kaart schitterend, ik vind hem super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi geworden, leuke afdruk!!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er prachtig uit! Super mooie kaart!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi gedaan, ziet er toppie uit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek en een reactie vind ik super leuk en waardeer ik enorm!
Grtz.Annette