donderdag 8 maart 2018

Op pad!

Hallo dames!

Daar ben ik weer gezellig met een layout. 
De afmeting is zoals jullie gewend zijn van me 30x30cm.


Allereerst heb ik een cirkel gesneden uit een ander vel papier. Deze gebruik ik als mal.


 Ik maak onder elkaar onder de foto drie cirkels met het Mixed Up Mask stencil 6002/0843 en heavy Gesso in combinatie met Heidi Swapp Color Shine. De groene cirkel is een foamstempel, maar even vergeten hoe deze ook alweer heet. Ik heb het Stencil Kit Heart gestanst uit kurk en dan heel voorzichtig geplaatst over de foto. Daar overheen de houten letters OP PAD!


Onder de foto mat ik papier van December to Remember 6011/0547 en 6011/0539, maar eerst heb ik nog wat stempels gezet het grid van Indigo Blu Ledger background( ook te koop bij Jolanda) met Distress Oxide Cracked Pistachio ( erg vette kleur). Dan heb ik het stencil 6002/0843 ook met Distress Oxide Cracked Pistachio en het blendingtool lichtjes op het witte vel gezet. Daar over heen komen de spatters van Color Shine Tea.


Links onder een cluster van de EK success pons 'Starburst' in kurk. Wat Heavy Gesso met het Mixed Up Mask stencil, twee ronde cirkels geponst, de foamstempel erachter en het grid natuurlijk met als laatste wat oude stempeltjes uit mijn stash.


Zo dit was het weer voor vandaag. 
Hopelijk vonden jullie het leuk en heb ik jullie geïnspireerd!

Groetjes Annette

1 opmerking:

Bedankt voor je bezoek en een reactie vind ik super leuk en waardeer ik enorm!
Grtz.Annette