donderdag 1 maart 2018

TARA LOVE

Hallo allemaal,

Een nieuwe maand betekent dus een nieuwe SCR@P Challenge. En ik mag jullie ook een voorbeeld van deze sketch laten zien.
Dit is de sketch waar we mee werken:




Mijn voorbeeld:

Ik ben gestart op een wit vel papier. Met het mooie designpapier 6011/0539 en 6011/0547 heb ik verschillende driehoeken van papier gemaakt.
Deze heb ik versierd met wat Distress Oxide Walnut Stain. Daarover heen een honingraat stencil met Distress Oxide Faded Jeans. Door daarna wat water in druppels over de Distress Oxide te doen komt er een leuk effect. 


Links boven heb ik de driehoek rechtstreeks op het witte papier gemaakt. Ik heb de driehoek uitgesneden uit een los vel papier met de Scrapbooking stencil 6002/0855. Dat heb ik als mal gebruikt en ingekleurd met Distress Oxide Walnut Stain. Daarover heen dus weer het honingraat stencil met Distress Oxide Faded Jeans. En er mogen weer waterdruppels op.

Sommige driehoeken heb ik eerst vastgeplakt op het witte vel. 
Met twee verschillende groottes van borden heb ik de cirkels op het vel getekend en daarna met het naaimachine gestikt. Op de cirkel was het nog een beetje kaal> ik had nog een mooie vlinder van Joy!crafts Sayings. Een oudere stempel maar voor wie het nummer wil weten: 6410/0308. Ik heb hem ingekleurd met Distress Oxide om de kleur weer terug te laten komen.


Rechts in de hoek heb ik de mixed up stansen in een driehoek geknipt. Ik wilde het een beetje meer opengewerkt, dus vandaar dit idee. Door de driehoeken heb ik ook een stiklijn met het naaimachine gezet. Zitten ze meteen lekker vast. Je kunt het ook vastzetten met lijm die je in een flesje van Joy met een heel dun puntje kunt doen. Te koop bij Jolanda. Ik vind dat echt de oplossing. Het dunne tuutje droogt helemaal niet uit en is ideaal voor klein plakwerk. 
Het bloemetje is er eentje uit mijn stash. Het blaadje heeft nummer 6003/0035 en is al wat ouder.


 Onder de foto zit ribbelkarton met Distress Oxide en daarover heen een laagje witte Crackle Paint van DecoArt Media. Journaling is met het typemachine gedaan. De Starburst pons van EK succes en een label steekt onder foto uit.


Linksboven achter de foto de stans van MixDUp cutting stencil 6002/00979 en het oude blaadje 6003/0046


Ik hoop dat jullie de uitdaging aangaan en dat we jullie layout voorbij zullen zien komen in onze Noor! Design Scrap groep.


Heb je geen Facebook dan kun je een foto van je creatie inclusief je naam te mailen naar: 


En natuurlijk hebben we aan deze challenge ook weer een leuke prijs verbonden. We kiezen na eind maart met random de winnaar (wel zo eerlijk, dan  maakt maakt iedereen evenveel kans) en de winnaar krijgt van ons een leuke prijs van Noor! Design. 

Veel plezier en we zien graag al jullie creaties tegemoet!

Veel plezier Annette


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek en een reactie vind ik super leuk en waardeer ik enorm!
Grtz.Annette