zaterdag 16 juni 2018

Bloghop nieuwe collectie Juli


Hallo allemaal,

Er is weer een nieuwe collectie!
En wat is hij leuk! Daaraan hebben we weer een bloghop verbonden. Ik heb voor jullie het nieuwe SCR@P stencil 6002/0867 verwerkt in een layout van 30x30 cm.
Dit is het nieuwe stencil:


En hier dan mijn layout:


Hieronder zie je de gehele collectie:

foto van Jolanda Bergmans.

Op een vel Aquarelle papier van WaterArt ben ik begonnen met het leuke stencil. 
Met pasta heb ik alle openingen met een verschillend stencil gevuld. Deze stencils heb ik gebruikt:



 Met Distress Oxide heb ik met de package techniek kleur aangebracht in de kleur van het papier.


Nog een close-up:

Heb wat washi tape, zwart garen, vlaggetjes van het papier geknipt, en met de pons 'starburst'  een ster uitgeponst. 

Met de script stempels nog wat op de achtergrond gezet voor de finishing touch. En klaar is ie.

Zo dan zijn we aangekomen bij de volgende persoon in de lijst.
 En dat is:


Ga gezellig kijken wat zij voor moois gemaakt heeft.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx


We hebben aan deze release ook weer een bloghop verbonden.

Wat moet je doen om mee te doen aan de bloghop?
  • Hop van 16 juni T/m 18 juni langs alle blogs en laat er een leuke reactie achter.
  • Als je overal een reactie hebt achter gelaten kom je weer terug op het Noor! design blog en laat ook hier een reactie achter dat je hebt mee gedaan.
Onder alle bloghoppers verloten we een leuke prijs! Het wordt een leuke verrassing van Noor! Design.

We hopen dat jullie allemaal gezellig zullen gaan hoppen langs alle blogs van de Noor! meisjes en dat we jullie hebben mogen inspireren. 

Heel veel plezier!

XOXO Annette

34 opmerkingen:

  1. Wauw prachtige lay-out! Goed om te zien wat je met zo'n stencil kan doen, ben ik niet zo handig in. Ga ik toch eens proberen Annette. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende layout heb je gemaakt......prachtig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie lay-out. Bedankt voor de techniek die met ons deelt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke layout .fijntjes uitgevoerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie rustige lay-out. Wat leuk om elke vakje een eigen iets te geven

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie lay-out ! Nog nooit gedaan zoiets.....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is iets wat ik nooit die maar jij heb er iets moois van gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele gave scrapcreatie...leuke details erop!
    Gr Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat chique! Heel mooi.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi gemaakt, leuke techniek
    Zal ik ook eens moeten proberen.
    groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk idee om 't zo in te vullen ....

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk idee om een stencil met een stencil te gebruiken. Je LO is heel mooi geworden.
    groetjes Myrthe

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke manier om je foto te verwerken. De achtergrond is ook super mooi geworden, ik heb gelijk weer ideetjes opgedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heb je dat leuk gecombineerd die stencils bij elkaar als achtergrond

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Fantastisch deze lappendeken van reliëf patronen. Mooi subtiel en toch spettert dit van het papier af. Knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik ben niet zo van het foto scrappen(layouts)
    Toch vind ik deze heel bijzonder en mooi.
    Leuk om de verschillende achtergrondjes te zien.
    Heel mooi gedaan!
    Fijne Zondag verder en liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Geweldig ook al ben ik ook niet zo van het foto scrappen maar deze is erg mooi! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een gave lau out, zaterdag ben ik in de winkel en dan wil ik deze mal

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige scrap-layout. Mooie kleuren combi. Groetjes Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik ben geen scrapper
    Maar hoe gaaf is dit zeg .

    BeantwoordenVerwijderen
  21. splendido LO e magnifica tecnica!! e grazie per questo bellissimo blog hop! continuo a saltare!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat is dit suoer gaaf gemakt zeg super leuk.
    groetjes alice

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek en een reactie vind ik super leuk en waardeer ik enorm!
Grtz.Annette