zaterdag 2 juni 2018

SCR@P challenge 6

HALLO allemaal,


Het is weer een nieuwe maand dus weer tijd voor de SCR@P Challenge. Dit is alweer de zesde keer dat we jullie allemaal een layout laten zien naar aanleiding van een sketch. Deze keer staan de gave SCR@P stansjes Hexagons 6002/1108 op het programma.

Dit is de sketch waar we deze maand mee werken: Is ie niet super leuk?!
foto van Jolanda Bergmans.





Hieronder de layout die ik gemaakt heb:


Op de boot hoort zwaaien erbij wanneer iemand je passeert. Hoe leuk is het om dat samen met je kleinkind te doen. Uitkijkend naar elke nieuwe boot en dan heerlijk zwaaien:)
Het blijft leuk!

Op deze layout heb ik het gave design papier van Noor design! Rainy Days 6011/0565 en Feeling Crabby 6011/0559 gebruikt. 

De sterren komen van het mask SCR@P stencil 6002/0829 en zijn met een zwarte pasta opgebracht.

 Onder de hexagons heb ik bubbeltjes plastic gebruikt om de cirkeltjes te stempelen. 
Op de foto links is een label te zien dat afkomstig is van het stempelsetje Script 6410/0468. 




We hopen dat jullie de uitdaging aangaan en dat we jullie layout voorbij zullen zien komen in onze Noor! Design Scrap groep.


Heb je geen Facebook dan kun je een foto van je creatie inclusief je naam mailen naar: 

joyce.martens@noortje-design.nl

Veel plezier en we zien graag jullie creaties tegemoet!


Liefs Annette

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek en een reactie vind ik super leuk en waardeer ik enorm!
Grtz.Annette