zondag 15 juli 2018

Smile and be Happy!

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik weer een layout voor jullie. Toch wel het leukste om te doen denk ik, vooral omdat ik veel foto's wil vastleggen voor later.
Hier is dan de layout die ik gemaakt heb:


Natuurlijk weer begonnen op een wit vel. Smile and be Happy is met embossingpoeder paars en zilver bewerkt. Deels met kleurloze inkt bewerkt en met embossing poeder bijv. paars bestrooid en warm gemaakt. Daarna doe je de andere helft bestrooid met zilver.  


Achtergrond bewerkt met een stencil en waterverf krijtjes en ook deels met zilveren pasta.
De matting van de layout is ook een wit papier gekleurd met dezelfde inkt als op de mooie takjes. Super leuke takjes vind ik dat! Ze heten Branch Leaves 6002/0940



De bloemen zijn weer Floral Flourishes 6002/1082 bewerkt met inkt.


Hopelijk heb ik jullie weer wat inspiratie kunnen geven. 
En wie weet zie ik je weer een volgende keer hier terug op het blog!

Liefs Annette

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek en een reactie vind ik super leuk en waardeer ik enorm!
Grtz.Annette