donderdag 19 juli 2018

Bloghop nieuwe collectie Noor!design !!

Hallo allemaal, 

Ook in de vakantie tijd gaan we bij Noor! Design lekker door met mooie collecties. Deze showen we we weer graag aan jullie!


foto van Jolanda Bergmans.

foto van Jolanda Bergmans.

Wij zijn voor jullie alweer aan de slag gegaan met deze nieuwe spulletjes. Stuk voor stuk laten we een nieuw artikel uit de collectie zien, en laten jullie hier heel veel leuke mogelijkheden hiermee zien. Daarom hebben we hier een bloghop aan verbonden. 

Mijn voorbeeld is deze geworden:


Ik ben begonnen op een wit vel en en heb met een doorzichtige pasta eerst met het stencil de blokjes erop gemaakt, daarna heb ik met distrees oxide de achtergrond gemaakt met delen van onderstaande stencils
Ik heb de sterren achter de foto van het prachtige papier
gemaakt van deze Ster stencil


De zeehond en de golven gemaakt van deze stansmallen




Hier is de doorzichtige pasta te zien met de prachtige stencils en de  geweldige 3D sterren:



Zeker weer een mooie collectie zeg wat je mooi allemaal bij elkaar kunt matchen.

Zo nu ben je toe aan de volgende mooie bijdrage van deze bloghop 

en mag je naar 


XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX


We hebben aan deze release ook weer een bloghop verbonden.

Wat moet je doen om mee te doen aan de bloghop?
  • Hop van 19 juli T/m 21 juli langs alle blogs en laat er een leuke reactie achter.
  • Als je overal een reactie hebt achter gelaten kom je weer terug op het Noor! design blog en laat ook hier een reactie achter dat je hebt mee gedaan.
Onder alle bloghoppers verloten we een leuke prijs! Het wordt een leuke verrassing van Noor! Design.

We hopen dat jullie allemaal gezellig zullen gaan hoppen langs alle blogs van de Noor! meisjes en dat we jullie hebben mogen inspireren. 

Heel veel plezier!

Annette 

34 opmerkingen:

  1. Een hele mooie layout, achtergrond prachtig bewerkt past precies bij de foto.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. che bello questo LO, è adorabile!!! bellissimi i premi del blog hop! partecipo e continuo a saltare!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super mooi, alles past zo goed bij elkaar .

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige lay-out Annette, super mooie knutselspulletjes komen er weer uit, toppie...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supergaaf! En die nieuwe sterretjes worden ook steeds leuker! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende lay-out, vooral ook die kleuren. Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie lag out en super kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een leuke scrap pagina is dit, wist niet dat er ook doorschijnende pasta was, lijkt me heel leuk om te gebruiken als druppels.
    vindt die drie d ster ook erg leuk.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. superleuk! een hele mooie scraplayout

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kleuren combinatie en zeker een mooie creatie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie scrapbookpagina met leuke details!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gewoon super, mijn lijst wordt steeds groter

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mijn verlanglijst wordt steeds groter, wat leuk allemaal

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik doe niet echt grote pagina’s scrappen.... vind dat best lastig maar zo te zien lukt jou dat prima! Mooi geworden. Die sterren vind ik vooral heel leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige scrap lay-out😍😍. Ik vind de zeehondjes super leuk en het vintage soul dessinpapier blijft gewoon mooi en best veelzijdig te gebruiken. Groetjes Monica 💞😘

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Is mooi, blijft toch altijd een kunst hoe en wat te gebruiken..blijft moeilijk vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig! De zeehond ben ik helemaal verliefd op!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. prachtig de drie d sterren zijn ook super mooie kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk zoals je alles van verschillende releases bij elkaar gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel mooi !! Prachtige kleuren ! Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Je kunt ze echt overal voor gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige lo heb je gemaakt met hele mooie kleuren.
    groetjes Myrthe

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ze zijn echt top die 3D sterren net als je scrap vel

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wat zijn die zeehondjes leuk zeg, en ook die ster. Die springt er echt uit. leuk hoe je dat zo hebt verwerkt in je werkstuk

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek en een reactie vind ik super leuk en waardeer ik enorm!
Grtz.Annette