donderdag 2 augustus 2018

SCR@P challenge nummer 8

HALLO allemaal,


Het is weer een nieuwe maand dus weer tijd voor de SCR@P Challenge. Dit is alweer de achtste keer dat we jullie allemaal een layout laten zien naar aanleiding van een sketch. 

Dit is de sketch waar we deze maand mee werken: Is deze ook weer niet super leuk?!



Dit is mijn layout:


Ik ben begonnen op een vel uit deze serie:




Met pasta gekleurd met een waterverf ben ik op een paar plekken over het vel gegaan met dit leuke MixedUp Mask stencil. Dit heb ik laten drogen. 




Overal komen de Floral Flourishes terug.


Zelf bloemetjes gemaakt met de Floral Flourishes van linen papier gekleurd met inkt.



Nog een close-up van die gave bloemetjes, zo mooi in kleur bij de layout. De swirl is bewerkt met licht blauw embossing poeder. Daar over heen het script stempel gezet met beige embossing poeder. 
Het script komt ook terug op de achtergrond.



Ik hoop dat jullie weer genoten hebben van al onze voorbeelden.


We hopen dat jullie de uitdaging aangaan en dat we jullie layout voorbij zullen zien komen in onze Noor! Design Scrap groep.


Heb je geen Facebook dan kun je een foto van je creatie inclusief je naam mailen naar: 

joyce.martens@noortje-design.nl

Veel plezier en we zien graag jullie creaties tegemoet!


Liefs Annette

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek en een reactie vind ik super leuk en waardeer ik enorm!
Grtz.Annette