zondag 7 oktober 2018

Beautiful

Hallo allemaal,

Hier ben ik gezellig weer met weer een layout van 30x30cm. En vandaag met lila en zwart, geen kleuren die ik vaak pak, maar zeker geweldig bij gebruiken vind ik.


Lila met de packaging techniek aangebracht. En daarna met zwarte pasta aan de gang gegaan met stencil 6002/0862


 Washi tape achter de foto geplaatst. Het woordje Beautiful gestanst uit lila cardstock met de stans 6002/0914


Het heart is toch een van mijn favorieten 6002/0991



Nog wat aankleding en het is een heerlijke layout geworden vind ik. 
Hopelijk voor jullie genoeg inspiratie om ook lekker te gaan beginnen.


Tot een volgende keer!

XOXO Annette




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek en een reactie vind ik super leuk en waardeer ik enorm!
Grtz.Annette