donderdag 18 oktober 2018

Bloghop Noor!collectie November

Hallo allemaal!

Daar is de nieuwe Noor! collectie, en wat zijn het weer gave artikelen! En ik mag er mee gaan werken yess!!

Geen automatische alt-tekst beschikbaar.

 Stuk voor stuk laat iedereen een nieuw artikel uit de collectie zien en dus veel leuke mogelijkheden.Hier hebben we een booghop aan verbonden. 
Als het goed is komen jullie nu van het blog van Monique!

En is het tijd om mijn bijdrage te bekijken:


Zoals jullie van mij gewend zijn is het een layout van 30x30cm begonnen op een wit vel.


Ik ben begonnen met een mooi stencil  en heb deze met de Gellie Plate met Acrylic Amsterdam verf op het vel gedrukt, daarna heb ik met pasta gewerkt met hetzelfde stencil en toen het droog was nog een keer met Distress Oxide 


Op de bovenste foto is de leuke pijl  6002/1148 'This is' te zien en dat is het begin van de titel This is Awesome.


Het super mooie papier, vind de kleuren echt heel tof, heb ik in stroken onder de foto gemat.



In het mooie pakket 6011/0411 Labelvellen Happy Travel heb met de stansen diverse leuke labels gestanst en her en der op de layout verwerkt.

Sinds vorige maand zijn deze stansen uitgekomen en je hebt ze nodig om de labels uit te stansen. Elke maand verschijnen er weer andere labels dus je kunt ze blijven  gebruiken wanneer je ze eenmaal aangeschaft hebt. Echt super bedacht door Jolanda vind ik. 
Als laatste heb ik gespetterd met goud en wat gele Enamel Dots geplakt.

Dan ben je nu aan het einde van mijn bericht gekomen
 (en wanneer je de reglementen nogmaals wilt lezen scrol dan naar beneden)
 en anders mag je nu door naar 


xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx



We hebben aan deze release ook weer een bloghop verbonden.

Wat moet je doen om mee te doen aan de bloghop?
  • Hop van 18 oktober t/m 20 oktober langs alle blogs en laat er een leuke reactie achter.
  • Als je overal een reactie hebt achter gelaten kom je weer terug op het Noor! design blog en laat ook hier een reactie achter dat je hebt mee gedaan.
Onder alle bloghoppers verloten we een leuke prijs! Het wordt een leuke verrassing van Noor! Design.

We hopen dat jullie allemaal gezellig zullen gaan hoppen langs alle blogs van de Noor! meisjes en dat we jullie hebben mogen inspireren. 


Heel veel plezier!

Annette

15 opmerkingen:

  1. oh this layout is fantastic ! Love the colors and the shape!
    I jump to Corry
    Veronica

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie layout!! Super gaaf gedaan!! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend mooie layout Anette in prachtig kleuren...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. superleuke LO geworden, kleurtjes ......... wow!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi geworden. super kleurcombinatie. leuk met de labels

    BeantwoordenVerwijderen
  6. super mooie LO wat een mooie nieuwe snijmallen zijn het.
    groetjes alice

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een aparte kaart , hij is mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Cool die vast geniete ster maar je hele layout is wel gaaf geworden zo. Mooi hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele mooie lay-out. Kleurcombi vind ik erg mooi. De nieuwe collectie is ook weer super gaaf. Groetjes Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ver buiten mijn comfortzone. Maar wat mooie kleurencombi's

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie layout en geweldig leuke nieuwe set met die kleuren
    Weer lekker stoer

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit is echt een heel mooie lay-out. Heel mooie papiercombinatie ook.

    Liefs, Inny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk om ook zo'n mooie lay out in deze bloghop te zien. Prachtig.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek en een reactie vind ik super leuk en waardeer ik enorm!
Grtz.Annette