donderdag 15 november 2018

At the Zoo bloghop

Hallo allemaal!

Hoe gaaf is de nieuwe collectie van Noor weer!
Leuke stempeltjes, papier met bijpassende labelvellen. 
Daar verbinden we weer een leuke bloghop aan. 

Geen automatische alt-tekst beschikbaar.

 Daar zijn we allemaal weer mee aan de slag gegaan.
Hieronder zie je mijn voorbeeld:


Ik ben begonnen op een wit vel en heb met stempels een achtergrond gemaakt met Distress Oxide.
Het papier dat ik achter de foto's heb gebruikt is het nieuwe papier At the Zoo! 6011/0595

De labels heb ik natuurlijk ook erin verwerkt 6011/0413


 "Open hier" verwerkt in een zelfgemaakte pijl
Met een ouder stencil van Noor en  pearlpasta wat toegevoegd op het bruine papier. Eén labeltje piept er al onder uit.


Nog meer labels!!


Het super mooie Pearl ribben stansje 6002/1177


Het lieve stempeltje "Kom eens met je wang smak gefeliciteerd" heb ik deels gebruikt.


Zo dan zijn jullie aan het eind gekomen van mijn layoutbeschrijving en mag je nu doorgaan naar:


Wil je nog iets weten over de bloghop dan lees je gezellig hieronder verder:

XXxxXXXXXXxxxxXXXXXXxxxxxXXXXXxxxxxXXXXXxxXX

We hebben aan deze release ook weer een bloghop verbonden.

Wat moet je doen om mee te doen aan de bloghop?
  • Hop van 15 november t/m 17 november langs alle blogs en laat er een leuke reactie achter.
  • Als je overal een reactie hebt achter gelaten kom je weer terug op het Noor! design blog en laat ook hier een reactie achter dat je hebt mee gedaan.
Onder alle bloghoppers verloten we een leuke prijs! Het wordt een leuke verrassing van Noor! Design.

We hopen dat jullie allemaal gezellig zullen gaan hoppen langs alle blogs van de Noor! meisjes en dat we jullie hebben mogen inspireren. 


Heel veel plezier!

Annette

15 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige lay-out, zo mooi alles op elkaar afgestemd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie lay- out is een hoop moois te bewonderen.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie layout, en een hele mooie stans, de pearl ribbon .......

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem prachtig. Mooie kleuren en leuke layout Ik will de kus en het randje nu ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi, al ben ik meer van het kaarten maken.... maar dit nodigt wel uit tot scrappen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kleurencombi heb je gebruikt. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende lay-out heb je gemaakt Annette.....prachtig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De nieuwe at the zoo is echt superleuk! Iedereen is weleens naar de dierentuin geweest dus dit is echt superleuk om te scrappen of voor op je memory daily ;) (als december alleen niet genoeg is haha ;) ) <3 Dank voor de inspiratie! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind het nieuwe designpapier en de labelvellen At the Zoo echt onwijs gaaf, net als de NL tekst stempels. Wat een super mooie lay-out 😍😍 het je gemaakt. Groetjes Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie lay-out is het geworden heel leuk hoe je de stempels hebt gebruikt. Groetjes Alice

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek en een reactie vind ik super leuk en waardeer ik enorm!
Grtz.Annette