vrijdag 2 november 2018

SCR@P challenge #10

Dag dames,

Deze maand hebben we weer een leuke SCR@P challenge voor jullie. 
Hebben jullie er zin in? 
Wij hebben weer ons best gedaan! Hieronder zie je de sketch waar we mee gaan werken. Wat is ie leuke hè?!

Afbeelding kan het volgende bevatten: tekst

Dit is mijn voorbeeld geworden:



Ik ben begonnen op het mooie sc@ppapier uit de serie met nummer 6011/0534

 Ik heb allemaal labels uitgeponst met de Label& Tags stansen 6002/1175



Er zitten zoveel leuke tags in deze set 6011/0411:
Heel makkelijk om daar een bijpassende uit te zoeken. Er zijn er altijd wel een paar die bij je layout passen.
 Ook heb ik uit deze papier set 6011/0593 ook wat vlaggetjes en sterren geponst. Al deze geponste figuren heb ik aan een lijntje van borduurzijde geplaatst.
Het papier past zo goed bij elkaar allemaal. Als laatste heb ik wat witte spetters aangebracht. En dan is hij af.

We hopen dat jullie de uitdaging aangaan en dat we jullie layout voorbij zullen zien komen in onze Noor! Design Scrap groep.


Heb je geen Facebook dan kun je een foto van je creatie inclusief je naam mailen naar: 


En natuurlijk hebben we aan deze challenge ook weer een leuke prijs verbonden. We kiezen na eind november met random de winnaar (wel zo eerlijk, dan  maakt maakt iedereen evenveel kans) en de winnaar krijgt van ons een leuke prijs van Noor! Design. 

Veel plezier en we zien graag al jullie creaties tegemoet!

Liefs Annette


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek en een reactie vind ik super leuk en waardeer ik enorm!
Grtz.Annette