donderdag 17 januari 2019

Bloghop februari nieuwe collectie Noor!design!

Hallo allemaal,


Wat hebben we toch weer een te gekke nieuwe collectie bij Noor! Design deze maand. Die willen we natuurlijk met jullie delen! Hier een overzichtje van alle producten:

Geen fotobeschrijving beschikbaar.

 Stuk voor stuk laat het DT team een of meerdere nieuwe artikelen uit de collectie zien en heel veel mogelijkheden hiermee. 

Mijn voorbeeld is deze layout van 30x30cm:



Op deze layout heb ik de leuke labels 6002/0881gebruikt:


  Labels aan een heliumballon:)


Pearl Ribbon 6002/1177 heb ik links en rechts onder geplaatst als een soort verjaardagsslinger.




Van het Bella Lulu vel 'Hieperdepiep' uitgeknipt, daaronder wat washitape en sterretjes stempeltjes gebruikt. Het leuke sterretje 6003/0088 uitgestanst en her en der gebruikt.



Ook heb ik de Journaling(6004/0028)- en de Photoshootkit (6004/0029) heb ik toegevoegd.



En ter aankleding mogen deze stempeltjes 6410/0470 ook niet ontbreken, leuke aanvulling:



En de mooie nieuwe LOVE stans 6002/1254 uit deze collectie!!



De ballonnetjes uitgestanst met de letters HB2U ( Happy Birthday to U). Kijk haar eens leuk naar boven kijken van Oeee wat gaan we hoog ;)

Wat is het toch een mooie collectie! Hopelijk heb ik je weer wat meer ideeën gegeven. Je bent nu ben je aan het einde gekomen van mijn beschrijving en mag je lekker doorgaan naar de volgende. 

En dat is:


XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX


We hebben aan deze release ook weer een bloghop verbonden.

Wat moet je doen om mee te doen aan de bloghop?
  • Hop van 17 januari t/m 19 januari langs alle blogs en laat er een leuke reactie achter.
  • Als je overal een reactie hebt achter gelaten kom je weer terug op het Noor! design blog en laat ook hier een reactie achter dat je hebt mee gedaan.
Onder alle bloghoppers verloten we een leuke prijs! Het wordt een leuke verrassing van Noor! Design.

We hopen dat jullie allemaal gezellig zullen gaan hoppen langs alle blogs van de Noor! meisjes en dat we jullie hebben mogen inspireren. 


Heel veel plezier!

XOXO Annette

21 opmerkingen:

  1. Geweldig en wat een leuk idee om de labels als achtergrond voor je fotootjes te gebruiken! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een tof idee voor deze lay-out, erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Annette, wat een super gave scrap pagina... Helemáál mijn ding! Snerl aan de slag dan maar... Dankjewel voor het voorbeeld!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie lay out, zoveel details en zo’n rustig geheel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige lay-out! Werkt gaaf met al die nieuwe produkten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige lay-out heb je gemaakt met de labels. De foto's komen zo goed naar voren. Ook de andere hobbyartikelen die je hebt gebruikt passen er goed bij.

    Groetjes, Minke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Kei leuk geworden je layout!! Die pearl ribbon is toch eigenlijk ook wel heel tof.......... <3

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super leuke lay out heb je gemaakt😍😍. Het gebruik van de bolonnen mal en het labelstencil vind ik echt te gek. Dank je voor de inspiratie. Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super lay out zo met die labels en ballonnetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mijn scrapstijl wijkt nogal af maar deze zwevende labels met foto vind ik erg leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk idee zo die tags op deze manier te bewerken en verwerken.
    Jullie brengen ons steeds op nieuwe ideeën met Noor design.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek en een reactie vind ik super leuk en waardeer ik enorm!
Grtz.Annette