woensdag 2 januari 2019

scr@pchallenge 13

Dag dames,

Met de kerst dagen zijn er vast veel mooie foto's gemaakt. Wat is er dan leuker dan ze meteen te scrappen! Ik was een weekendje naar zee en daar heb ik deze foto's gemaakt. 
Er is weer een leuke scrapchallenge deze maand. Dit is de sketch waar we mee gaan werken:
Afbeelding kan het volgende bevatten: tekst

Mijn uitwerking voor de challenge is zo geworden:


Ik ben begonnen op een wit vel en heb daar de foto een beetje doorgeschilderd. Ook het gras aan de rechter kant wat doorgeschilderd.
Het onderste papier is deze:Happy Travel 6011/0593





De Silent Night Christmas tree 6002/1144 heb ik van wit cardstock gestanst en daarna gekleurd met aquarelle verf. Deze kerstboompjes hebben nog een randje nodig en dit heb ik met de Jillies finemarkers gedaan.
Ik heb ook die lieve kleine kerstboompjes gebruikt.  


Ook in wit gestanst en ingekleurd. 


Het randje is gemaakt met de Vaessen Creative randpons doily edge. De woorden Egmond aan Zee zijn gemaakt met het Word Punch bord waar ook cijfers van te koop zijn. Het papier wat ik gebruikt heb is 6011/0568:



De Happy Holiday- Hertjes 6002/1019 horen natuurlijk op deze layout. Bij het hertje heb ik een klein boompje geplaatst. Dit is gewoon het bovenste gedeelte van de kerstboom en heb ik zelf een stammetje aan geknipt.


Tot slot vond ik het toch nog een beetje te wit bovenaan en heb ik wolkjes gemaakt. 


We hopen dat jullie de uitdaging aangaan en dat we jullie layout voorbij zullen zien komen in onze Noor! Design Scrap groep.


Heb je geen Facebook dan kun je een foto van je creatie inclusief je naam mailen naar: 


En natuurlijk hebben we aan deze challenge ook weer een leuke prijs verbonden. We kiezen na eind januari met random de winnaar (wel zo eerlijk, dan  maakt maakt iedereen evenveel kans) en de winnaar krijgt van ons een leuke prijs van Noor! Design. 

Veel plezier en we zien graag al jullie creaties tegemoet!

groetjes Annette

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek en een reactie vind ik super leuk en waardeer ik enorm!
Grtz.Annette