maandag 9 september 2019

One of a kind

Hallo allemaal,

De vakantie zit erop en dan is het heerlijk dat je weer mag oppassen. Niets is zo leuk als even naar een speeltuintje te gaan. Aangezien de glijbaan nat was kiezen we voor vandaag voor de wip.
Ze zitten samen heel even voor de foto samen op de wip.


 Op de achtergrond van deze layout van 30x30cm heb ik een bloemenstempel met Vicki Boutin crayons ingesmeerd en daarna met water nat gemaakt en gestempeld. Dan krijg je een leuk effect.

Daarna heb ik het leuke papier Wild Flowers 6011/0629 gebruikt om te matten.
                                  6011/0629 SCR@P Design Paper Wild Flowers

Het plaatje van deze twee in een "dansend" bootje vond ik eigenlijk wel super leuk matchen bij het heen en weer wiegen van de wip. Dus dat was snel beslist, die moest erbij. Hij staat op het Bella Lulu vel 3000/0031

                                                

Er is weer een nieuwe bloemenstans Charlotte uit 6002/1314. Die heb ik hier langs de foto gezet in een cluster.

6002/1314 Floral Flourishes Charlotte
Het groene ruitjes papier komt van Summer Vibes 6011/0612

Zo ik ben weer aan het einde gekomen van dit blog bericht.

Tot een volgende keer!

XOXO Annette

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek en een reactie vind ik super leuk en waardeer ik enorm!
Grtz.Annette