maandag 16 september 2019

Roodkapje

Hallo allemaal,

Gezellig dat jullie weer hier komen kijken. Ik heb voor jullie een layout van 30x30cm gemaakt.
Het groen van het gras en het rood van de Roodkapjescape heeft me geïnspireerd om met die kleuren aan de gang te gaan. In de lijn van het gras en de cape ben ik verder gegaan. Het beige van het pad is de derde kleur geworden. 

 De achtergrond met de packaging techniek gemaakt en daarna met stempels. Het papier is bij elkaar gevonden uit verschillende pakketten: 6011/0569, 6011/0572, 6011/0612 en gemat voor de foto.



De Vintage Flourishes swirl 6003/0092 heb ik sierlijk achter de foto uit laten komen.


De little Happiness LOVE 6002/1254 in zwart uitgestanst met daar om heen de bloemetjes Charlotte 6002/1314

Dank jullie wel voor jullie bezoekje!
Tot een volgende keer, 
xoxoAnnette

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek en een reactie vind ik super leuk en waardeer ik enorm!
Grtz.Annette