woensdag 2 oktober 2019

Stralend middelpunt



Hallo allemaal,

Daar is alweer een nieuwe maand aangebroken. 
Wat gaat de tijd toch snel hè. Ik hoop dat jullie ook deze challenge leuk vinden! Wij hebben iig met het team ons best gedaan om een voorbeeld te maken!



Op een wit vel ben ik begonnen met het aanbrengen van NUVO Glacier Paste wat een mooie glanzende laag geeft.



Rechts onder heb ik met Distress Oxide en de packaging techniek de kleur doorgezet. 
Op het onderste gedeelte heb ik ook nog een microfoon gestempeld en embossingpoeder erover heen gezet


Het design papier wat ik heb gebruikt op deze layout is: Jingle Bells 6011/0610. Het streeppapier heb ik deels gebruikt, alleen de kleuren die bij de layout passen.


De hexagons komen van het makkelijke stencil 6002/0855: 



Hiermee kun je allerlei maten hexagons maken. In allerlei vormen. Super handig dus.


De little Happiness Music 6002/1332 krijgt ook een mooi plekje rechts onder. 


Zullen we jullie layouts voorbij zien komen in onze Noor! Design Scrap groep? Ik hoop het wel:)


Heb je geen Facebook dan kun je een foto van je creatie inclusief je naam mailen naar: 


En natuurlijk hebben we aan deze challenge ook weer een leuke prijs verbonden. We kiezen na eind oktober met random de winnaar (wel zo eerlijk, dan  maakt maakt iedereen evenveel kans) en de winnaar krijgt van ons een leuke prijs van Noor! Design. 


Veel plezier en we zien graag al jullie creaties tegemoet!



XOXO Annette


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek en een reactie vind ik super leuk en waardeer ik enorm!
Grtz.Annette