zondag 13 oktober 2019

WOOF

Hallo allemaal,

Hier ben ik weer en heb voor jullie een layout gemaakt. 
Het is een wat oudere foto die ik graag als herinnering wilde scrappen. Fenna is in een oktober vorig jaar overleden. Dus al weer bijna 1 jaar geleden. Wat gaat de tijd toch snel!

Tara en Fenna

 Twee papierlijnen bij elkaar gebruikt :
6011/0610
6011/0616
Prachtig papier wat super bij elkaar matcht.


Het uiltje komt van Bella Lulu vel 3000/0037


Het hondenhok  One of a kind DoGS 6002/1331 TOP om als embellishment te gebruiken.


 Bella Lulu 3000/0037 Gnome. Kiekeboe verstopt hihi.


De botjes zitten ook op de stansende One of a kind DoGS


De pootjes in dit cluster komen ook van de stansenset one of a kind DoGS
Heel de achtergrond is een combinatie van verschillende stempels.

Ik hoop dat ik jullie weer inspiratie heb gegeven!

Een hele fijne dag en tot een volgende keer!

XOXO Annette


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek en een reactie vind ik super leuk en waardeer ik enorm!
Grtz.Annette