vrijdag 3 juli 2020

Challenge van Corry

Hallo allemaal, 

Corry heeft weer een super mooi modelletje kaart gemaakt voor de challenge van juli en voor iedereen te doen om te maken denk ik .
Ik heb me er ook aan gewaagd en dit is hem geworden.


 Tussen het voor kaartje zit een stukje mica en daar heb ik het hekje op geplakt.
Ik heb die uitgestansd uit het BridesGroom designpapier 6011/0608



Ook de rest van de kaart heb ik met dit papier bekleed. 


Nogmaals  het hekje oftewel GATE




 Aan de binnenkant heb ik natuurlijk het hekje ook geplakt. Omdat het gelijke delen links en rechts heeft kan dat met deze stans heel goed. De ansichtkaart en nog meerdere embellishments zoals vlindertjes, vogeltje en bakje bloemen komen uit de set Country Garden 6011/0421.



Het woordje " OP JOU" komt van de Vintage Jeansstempel set 6410/0522 evenals de tekst van de voorkant " Heppie Bursdeej Toe Joe".
Ik vond het heel leuk om dit kaartje te maken en ik hoop dat er van jullie weer meedoen aan deze challenge. 

Groetjes en tot ziens,




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek en een reactie vind ik super leuk en waardeer ik enorm!
Grtz.Annette